Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

neljapäev, aprill 19, 2007

Töömehed

Üritasin siis täna magada ja ei läinudki seetõttu kella kahesaks kooli ning panin endale kella kümneks helisema, et siis raamatukokku minna, ent pool kümme koputas keegi uksele, mida ma läbi une kuulsin. Mõtlesin, et lesbidel midagi vaja, teen ukse lahti ning kaks töömeest vaatavad mulle vastu, ma küsin jah, nemad kohe, et tulid tube ülevaatama, mul siis ahah...hakkab siis üks mees vaatama pistikuid ja ukselukuauku ning teine köögis kraanikaussi. Läheb natukene aega mööda, siis töömees avastas, et uks käib kuidagi raskelt ning siis küsib, miks mul on toas must kast, ma siis selle peale, et see kõlarikast-selle ajaga olen ma endale juba hommikumantli selga saanud ning panin oma pabereid korda. Ja siis hakkab mu käest pärima, et kes kitarri mängib ning et tema poeg mängib ka ning üritab ka bändi teha jne... ehk siis ma jutustasin täna töömehega mingi 15 minutit jutti ning kui ausolla siis naljakas oli, sest ei ole just normaalne rääkida võõra mehega muusikast ning ühikast jne... Täna tõotab tulla kahtlane päev!

1 Comments:

Postita kommentaar

<< Home