Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

esmaspäev, aprill 16, 2007

Väike ahv mõtisklemas


Kas siin valitseb vaikus enne tormi :) Aga jah kõik on vaikseks jäänud, eks lõpetamine võtab oma aja, kuigi jah üks meist ju kolis-jätkuvalt ootan ma muljeid ja kommentaare siis uue koha kohta :P Tegelikult, kui päris aus olla, siis ma isegi võiks öelda, et ma olin kergelt hämmelduses, sest mulle ei räägitud, vaid oodati, aga ikkagi on mul superhea meel-ära siis unusta minu kommentaare teatud asjade kohta :D

Teate Tallinnas on inimesed ülbeks läinud või on asi minus, aga inimesed on muutunud, see teeb natukene kurvaks, sest... Ma ei tea miks, aga mul tuleb kohe meelde poliitikategelased, kes muutuvad kohe, kui saavad kõrgemale positsioonile, aga see selleks.

Ma lähen homme jälle teatrisse, seekord siis Baskini teos-Tüütu tüüp, loodan, et see on ka hea, vähemalt Pepsie oli suurepärane.

7 Comments:

  • At 11:36 AM, aprill 17, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Asi oli lihtsalt selles, et ma tahtsin ennast juba korralikult sisse seada ning et külalised ei peaks tulema tuppa, kus kõik on pilla-palla laiali. Ma teadsin, et kui ma sulle räägin, siis kindlasti tahad külla tulla ning mulle endale ei meeldi kui tuba sassis on ja külalised tulevad.. :D Ma arvan, et sul endal oleks sama as´i.. :P

    Ja sina olidki esimene, kes üldse sellest teada sai.. :D Loomulikult emme, Tarmo ja Leiki väljaarvatud.. :P

     
  • At 1:29 PM, aprill 17, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Aga "Pepsie" on küll üks hea etendus.. :D Ja ma vaatasin, et nüüd peaks jälle see etendus teatris ka olema.. :D Soovtian vaatama minna, kes veel pole käinud.. :P

    Ja see asi ka veel, Et Reenuska äkki andestab, et ma varem talle ei öelnud.. (a)

     
  • At 10:02 AM, aprill 18, 2007, Blogger Dilbert said…

    Kusjuures ma väga soovitan minna vaatama tüütut tüüpi, sest see on ikka nii naljakas, oja pets viskab seal sellist nalja, et naera ennast puruks kasvõi. Ma isegi läheks vaataks veel seda, sest see oli nagu superhea :D
    Aga jah, paluks nüüd kommentaare, kuidas naabrid on ja milline see ühikas üldse on jne...lähemalt infot ikka :P

     
  • At 10:52 AM, aprill 18, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Või et neiu soovib infot.. :D
    üks naabritest on poiss, nimeks Erki, temaga ma olen ainukesena suhelnud ka.. Õpib IT-d füüsika-keemia teaduskonnas, on esmakursuslane.. :D
    Teises toas elavad kaks vene tüdrukut, kellest ma ühte olen rohkem näinud kui teist, nende nimesid ma ei tea, sest nad eriti vist ei armasta suhelda. Kui näen, siis tere saab ikka öeldud.
    Toa ainuke miinus võibolla on see, et see asub kõige keskel, kuid samas, ega väga kuulda ei ole, mis teised oma toas teevad.. :D Aga samas on toast hea vaade.. :P
    Köök on suur ja koridor on suur ja vannituba ja WC on eraldi, mis on nagu eriti hea.. Kord on ka olemas seal, keegi oma asju laokile ei jäta..
    Vat sellised muljed siis selle kohta.. :D

    Aga see ühikas on pigem selline ajutine variant. Kui mingi hea pakkumine korterite puhul tuleb, siis arvatavasti koliks korterisse.. :D

    Nüüd kui kunagi vaja valida on, millist etendust vaadata, siis ma jätan su soovituse meelde.. :D

    Ja millised tükid veel ees ootavad?

     
  • At 2:41 PM, aprill 18, 2007, Blogger Dilbert said…

    Järgmine on minu arust Helesinine vagun, mis tõotab ka päris hea tulla ning peale seda saab pulma minna ehk siis mai lõpus,mis ma arvan kujuneb üpriski naljakaks :))) Aga jah ma olen see aasta juba oma tavalise aasta taksi täis teinud-nelja kuuga kolm etendust ning üks nendest ooper. Peale selle ju sai käidud veel näitust vaatamas :P
    Tead mis ma mõtlesin, et jama, et sul selliseid naabreid ei ole nagu mul nende aastate jooksul on olnud-vaata kui palju nalja on saanud nendega-kusjuures rääkides lesbidest, siis jah kahtlased on lood: voodid ei ole enam koos ning viimasel ajal on väga palju nurinat sealt tulnud-tuvikestel ei ole vist väga hea oma paradiisis seal-isane tõmbab vist ringi-emane pidevalt turtsub siin ja paugutab uksi ning tõmbab vist juba kaks pakki päevas-jäki
    Aga millal siis soolaleiva pidu tuleb, vaja ju ikkagi sisseõnnistada tuba :D

     
  • At 2:42 PM, aprill 18, 2007, Blogger Dilbert said…

    ja paluks teise kohta ka juba midagi uut, kaua ma oma banaani seal ikka vaatan :D

     
  • At 3:27 PM, aprill 19, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Mis sellel banaanil siis viga on.. :D Isa panid, eks pead seda vaatama ka nüüd.. :P:D

     

Postita kommentaar

<< Home