Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

reede, veebruar 23, 2007

haige

No ma lihtsalt ei või enam, kuda on see võimalik, et ma olen aasta teisel kuul juba haige. Huvitav, kas ma hakkan siis iga kuu haige olema või-kergelt tüütuks muutub see tatistamine, pidev tuumapommi plahvatuse tunne peas. Mul on tunne, et mul on silt küljes-kõik haigused on tere tulnud, palun haigused piinake seda keha siin...aga jah täna tuli ühe inimese poolt hea kommentaar. Nimelt pakuti välja, et Terts võiks ka siia, minu juurde, tulla, et siis saaksime koos tatistada ning voodis lamada, aga jah see jäi teostamata, sest mida sa ikka tõbiseid tassid, annavad veel otsad ära poole tee peal nii :)

Aga jah ma lähen nüüd uuele ringile: paratsetamool, neo-angin, piim ja soe voodi...homme võiks juba parem olla

1 Comments:

  • At 10:23 AM, veebruar 24, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Mul ka see tervis kõigub.. Kord on hea ja siis jälle kehvem ja siis jälle inimese tunne... Eks ma oleks kohe pidanud voodis puhkama, kui haigeks jäin, mitte tööle vurama.. :D

    Meie pool on ainult Tarmo veel terve.. Leiki ka haige.. Gripp ründab täiega..

     

Postita kommentaar

<< Home