Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

laupäev, jaanuar 27, 2007

Sinuta ma ei saa, aru ma ei saa

Olles oma päeva täielikult maha maganud ning tegelenud mitte millegi asjalikuga, siis paratamatult tulid suhteliselt negatiivsed mõtted pähe või noh vähemalt mõni nimetaks neid nii, aga ma avastasin, et olukord on täitsa mäda, mida ka ühes teises kohas on juba mainitud ning minagi tahaks küsida, mis toimub nagu...Ei tahaks nagu uskuda, et eksamitest selline stress kõigil, miks me nagu midagi ei tee ja see jutt, et kiire on, see ka nagu vale, sest ühe õhtu leiab inimene ikka-vähemalt normaalne oleks, et poole aasta jooksul inimesel üks õhtu ikka vaba on, kus ei pea töötama või õppima või mingeid muid asjatoimetusi tegema, kuigi tunne on, et nüüdseks on saabunud vaikus :))))

Ahjah tööle tahaks minna, sest kodus on igav ikkagi. Mulle tundub, et kui inimene on korra ennast tööle ohverdanud, siis isegi, kui ta seda enam tegema ei pea, siis hakkab ta süda ihkama tööd-annad näpu, võtab käe :D Seega jätkan oma töö otsinguid ning kui veab olen juba veebruari keskel juba tööl, mis oleks niiiiiiiii hea. Naljakas, mul on juba igav, kuigi ma olen alles tänase päeva täielikult üksi olnud ja midagi pakilist ei ole vaja teha, inimene on ikka seltskondlik loom

1 Comments:

  • At 8:09 PM, jaanuar 28, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Endal on küll vahepeal tunne, et tahaks täitsa üksi olla.. Aga seda hetke ei ole, kuna kõik on alati kodus.
    Eile oli ka suurem pralle, sugulased ja tuttavad koos ja siis tähistati Tarmo sünnipäeva. Ausalt öeldes ega eriti ei viitsinud ise küll siin peol passida. Öösel sai vähe magatud ka ning kuidas sa saad magama minna kui külalised on külas. See oleks ebaviisakas.
    Aga eks kunagi tuleb ka aeg, kui saan täiesti rahus olla... Ootan juba seda hetke..

     

Postita kommentaar

<< Home