Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

kolmapäev, jaanuar 10, 2007

eksamid

Siis seda majanduse jura lugedes läheb mõte ikka selle peale, et kuidas sa Terje küll selle algebra nii hästi ära õppisid, et D said. Seal ju nii palju definitsioone ja tõestusi, keerulisi asju. kuidas sul nagu pea neid kõikki võttis. Ma mäletan oma algebra 1 eksameid, et väga vaevaliselt tahtsid meelde jääda need tõestused. Sul vist annet algebra peale, sest esimesest said ka kohe läbi :)..või sul mingi eriline nipp kuidas õppisid.

20 Comments:

  • At 10:44 PM, jaanuar 10, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Ah ää enne eksamit vaeva pead sellega, kuda ma algebra ära tegin. Õppimise jaoks mul mingit nippi küll ei ole. Lihtsalt hakkasin algusest peale, õppisin kõik teoreemid ära ja siis pärast hakkasin otsast peale kordama. Kuigi tuleb tunnistada, et aega jäi vähe alles kordamiseks. Siis oleks kindlasti osad tõestused, mille ma ära unustasin vast ikka ära kirjutanud.
    Aga ehk Kallel oli hea tuju ka.. Igatahes surus kätt ka lõpus.. :D Ütles et nii oli vanasti kombeks.. :D

     
  • At 8:24 PM, jaanuar 15, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Hakkasin siin mõtlema, ja sama küsimus tekkis sinu kohta Yvyan. Kuidas sa mõõdust kohe läbi said? Aga jah nagu hiljem kuulda oli, siis kõik olid lihtsalt spikerdanud ja selles see asja võlu oligi.

    Aga ma arvan, et ega sinulgi algebra kehvemini lähe. Nüüd eksami varaindid ka ju olemas, tead ju millele toetuda, mida minul ei olnud.
    Ja kuna teid palju ka, siis saad oma spikerdamidoskust ka kasutada.

     
  • At 3:34 PM, jaanuar 19, 2007, Blogger Unknown said…

    no mõõt ei olnud ju nii raske..kui esimese osa ülesanded olemas. tegelt ma õppisin ka seda mingi 5 päeva ja enamvähem teadsin mida õppida..meil said minu meelest enamus läbi..meil oli lihtne eksam

    aga eks näha mis algebrast saab

     
  • At 3:36 PM, jaanuar 19, 2007, Blogger Unknown said…

    algebras ja spikerdada :D... see vist nagu suht võimatu, või sa tead kedagi kes saab. meil 1 minu kõrval alguses proovis vaadata, aga siis rohkem ei saanud.
    sa peaks teadma ju kaarlit

     
  • At 5:18 PM, jaanuar 19, 2007, Blogger Dilbert said…

    Lugedes yvy su msn nime-miks te kahtlete mu võimetes, tekib paratamatult küsimus, et huvitav, kas võimed tulevad üleöö, kas alguses näiv hinnang muutub üleöö, kas võimeteks võime pidada seda, et oskame sebida materjale...ma vastaks selle peale,et muidugi oled sa võimekas ja keegi ei kahtlegi selles, aga võimekas võib olla mitmel alal ning sinu asjade saamise ning nihverdamisevõime on minu arust ülim, eh isegi ma ei ole nii võimekas...
    Aga jah mõõduga sul vedas väga, sest vaadates millised järgmised eksamid on olnud mõõdus, siis jah, sa said kõige parema versiooni sellest ning mis puutub spikerdamisse no eks see kunst tuleb ka ju ülikoolis lõpuks ära õppida...aga nüüd lähen ma pikali ja üritan palavikku järjekodselt alla saada :(
    muide tasuta ära anda kõhugripi taoline haigus või mis iganes see on, igatahes kaalule mõjub küll väga positiivselt

     
  • At 6:58 PM, jaanuar 19, 2007, Blogger Unknown said…

    sain jah tõenäosuse asjad ja algebra eelmise aasta tööd..see pole nihverdamine vaid küsimine.
    mul oli selle selline nimi, kuna lihtsalt terje mõtles kuidas ma mõõdust kohe läbi sain..kas ma ei võinud saada siis kui mul on 21 punkti ees ja esimest osa oskasin?
    ma ei saa aru miks sa koguaeg nii vihane oled, minu meelest ma andsin sulle ka neid tõenäosuse töid ju?

     
  • At 7:20 PM, jaanuar 19, 2007, Blogger Dilbert said…

    ma ei ole vihane...mul pole isegi praegu energiat et olla vihane või üldse midagi tunda...oh te olete veidrad

     
  • At 9:10 PM, jaanuar 19, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Oh mis teksti otsa ma sattusin.. Huvitav, huvitav..

    Aga algebra koha pealt seda, et kuna palju inimesi oli, siis ta tähelepanu ei jõua tavaliselt kõigini.. Aga samas Kalle on selline, kellel silmad igal pool..
    Nii naljakas oli, kui me oma väikses ruumis olime ja siis ka ikka pidi kulli pilguga jälgima, mida keegi teeb, kuigi ringi käimine oli suht mõttetu.. Aga kui tema seda heaks arvas, siis miks mitte..

    Aga miks see loobus maha kirjutamast? Kalle juba vaatas imelikult?
    Samas on sealt materjalides midagi raske ka üles leida, kui sa just asukohta ei ole endale üles märkinud või ei tea täpselt kust otsida.. Siis on raske..

     
  • At 9:43 PM, jaanuar 24, 2007, Anonymous Anonüümne said…

    Nii nii nii..... siin lõhnab ohtralt kadeduse järgi! Olin tunnistajaks, et Yvy tõesti tõesti õppis ja ei mingit nihverdamist. Pani isegi minu õppima.
    Kui aus olla siis vaadates kui palju ta õppis ja vaeva nägi tekkis minul sügav ookse matemaatika vastu.
    Ei maksa kade olla, kui inimene loobub pidutsemisest osati isegi söömisest kuna selle tegemine võtab väärtusliku aega.

    Isegi kui eelmise aasta tööd olid olemas, ei pruugi õppejõud ju alati samu töid teha. Ega eksamiks mingit uut teooriat ju välja ei võluta. Kogu materjal tuleb nii kui nii selgeks õppida.

    Mul ei olnud plaanis siia kirjutada aga kui juhtusin lugema, tekkis ebaõiglus tunne. Peaks õnne soovima, et hästi lähab mitte alusetult süüdistama.

    Ega mul omal ei lähe just kõige paremini aga olen õnnelik, et Yvyl läheb häst!

    Rüblik (ma ei mäleta enam oma koodigi)

     
  • At 7:55 AM, jaanuar 25, 2007, Blogger Dilbert said…

    Autor on selle kommentaari eemaldanud.

     
  • At 8:04 AM, jaanuar 25, 2007, Blogger Dilbert said…

    mnjah eks ole igal ühel oma arvamus ja oma mätas...kade, mingil määral kindlasti, tahaks ka et mul veaks, aga jah näe ei vea ja kohe üldse ei vea...samas jääb alati küsimus, kas oleks ära teinud, kui poleks saanud ühtegi materjali, sest Terje ju eelmine aasta ei teinud ja ma ei ütleks, et ta vähem õppis mõõtu-seega on asi kahtlane vähemalt minu arust

    Hea on õppida, kui sa tead, mida küsitakse...ohjah...

     
  • At 11:43 AM, jaanuar 25, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Kes on kade, kes on rõõmus.. Kahjuks jah inimestel on olemas tunded..
    Samas seoses selle õppimise ja eksamitega, miks siis eelnevatel aastatel ei ole nii hoolega õpitud?
    Miks on loobutud mõnele eksamile minemisest?
    Eks ikka sellepärast, et siis ei olnud eksamiasju olemas, ja siis oleks pidanud ikka kõik ära õppima, mitte ei oleks sorteerinud välja mida vaja on ja mida mitte. Selle võrra on ju alati lihtsam kui näidis materjal on ees.


    Tuleb meelde ka üks situatsioon, kus neiu ütles, et ta ei oska seda asja ja näitas ka vastavaid mitteoskamisi üles ning kodutäid ei osatud teha ja KT siis tuli supertulemusega.. See on lihtsalt jah seletatud sellega, et teati mis on tulemas ja mida küsitakse.

    See ei ole veel kadedud, kui tekib küsimus, et kas on võimalik, et inimesel, kellel on eelnevatel aastatel kehvemini läinud, nüüd siis järsku, kõik on superhea.

    NB! Näete kui hea teema, kõik on kohe nii osavõtlikud. USKUMATU!!!

     
  • At 1:02 PM, jaanuar 25, 2007, Anonymous Anonüümne said…

    Endapuhul ütleksin ma seda, et kuupäev koputab uksele. Mul on kaheksa eksami võlga aga kui aus olla siis ma pole kordagi ühekski eksmaiks nii õppinud kui nüüd. Seda enam, et nüüd on nagu trobikond. Varem mõtlesin, et küll järgmine semester teen aga enam seda võimalust ei ole ja peab ennast kokku võtma. Eelmiste aastate ebaõnnestumistega ma küll ennast ei võrdleks. Siis olin ikka tõsine lohe ja seanaha vedaja. Kui õppida vaja oli sisi koristasin tuba või pesin nõusi või istusin msn. Vaadates Yvyt on ta minu meelest väga tubli ja mul tegivad pidevad süümekad kui üritan veidi ennast lõdvemaks lasta nähes kuidas teine õpib.

    Kõik on võimalik, kes paneb rõhku algusele kes lõpule.

    Igatahes edu ja õppige ikka hoolega! Süüdistamine tulemusi ei paranda!

    Rüblik

     
  • At 1:03 PM, jaanuar 25, 2007, Blogger Unknown said…

    kui sina poleks mulle lehti andnud siis mul oleks nad ikka olemas, kuna ma küsisin anu käest. Ja palun ära tule ütlema, et ma ei õppinud selleks, sest ma õppisin seda kogu jõulunädala k.a jõulud ja 31 ja 1 jaan päeval.
    Saage üle juba sellest mõõdust, aitab nagu juba.

    ja see on nagu minu oma asi kuidas ja kui püüdlikult ma õpin. eelmistel aastatel oli võimalus ainet uuesti võtta kui ei viitsinud õppida või ei saanud aru. aga see aasta ei ole ju midagi kuhugi edasi lükata, tuleb lihtsalt õppida, paljugi mis ei viitsi ega taha. ja ma ei olnud ka selline nohik, kes õppimise esiplaanile seadis..nüüd lihtsalt on vaja seada.
    ja palun ära aja sellist asja, et ma loobusin eksamile minemast kuna mul polnud materjale ees. mida veel?..mul pole olnud enamus eksamite näidistöid, kas ma olen siis minemata jätnud, nii et palun ära aja nii lolli juttu.

    ja ma ise tahaks ka teada mis kt mul supertulemustega tuli?

    tõelised sõbrad mul.

     
  • At 2:48 PM, jaanuar 25, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Ma ei öelnud, et eksamile ei läinud kuna materjale ei olnud. See oli üldiselt, et lihtsalt ei läinud kohale.. No toome siis näiteks tõenäosuse..

    Ei tasu siis kohe vihastada..

     
  • At 2:51 PM, jaanuar 25, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Keegi ei süüdista kedagi..
    Aga Yvy ise alustas seda teemat.. Lause, kas mul oli mingi eriline nipp, kuda ma algebrast läbi sain, siiis seda peaks süüdistuseks nimetama...

     
  • At 3:31 PM, jaanuar 25, 2007, Blogger Unknown said…

    ma ei mõelnud seda halvaga kui küsisin kuidas sa õppisid..lihtsalt mõtlesin, et sul mingi taktika kuidas õppisid et läbi saada..mina nt pean läbi kirjutama, et meelde jääks.
    ja tõenäosuses ei läinud ma eelmine aasta järeleksamile jah kuna ma lihtsalt ei jõudnud enam õppida.
    ja ma pole ühestki kt-st max saanud. ja kui sa arvad et ma tõenäosuse kt maha kirjutasin, et sain 17 p siis sa küll eksid, sest selle õpetajaga pole võimalik maha kirjutada.

     
  • At 3:34 PM, jaanuar 25, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Selge

     
  • At 3:41 PM, jaanuar 25, 2007, Blogger Dilbert said…

    oh issand, kuidas mõni ennast õigustab, selle peale ütleks rahu rahu...tarkade keskel on lolle ka vaja-ma saan vähemalt seal lollide seas olla :))))

     
  • At 6:16 PM, jaanuar 25, 2007, Anonymous Anonüümne said…

    :D

     

Postita kommentaar

<< Home