Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, detsember 05, 2006

Relax

Olete kunagi tundnud, mida tähendab väsinud olla. Ma ei mõtle siin juures lihtsalt väsimust, mis tekib peale pikka päeva vaid väsimusest, mis haarab su enda alla nagu üks suur tume pilv; vajutades ühtlaselt ja järjepidevalt su silmalaugusid kinni, ent samaaegselt vaikselt viies sind lõõgastuseni-lõdvestades kõik su lihased ning lastes su meelel ja vaimul justkui väljuda sinust, jättes su täiesti tühjaks ja tumedaks. Vot sellisest väsimusest ma räägin. Ma arvan, et ma olen suht enda piiride lähedal juba, ma tunnetan seda. Ma magan silmad lahti ning inimesed tunduvad mulle nii tühised ja kauged, lihtsalt selline tunne on, et olen kaugel kõigist ja kõigest...mu ainuke soov oleks saada oma voodisse ja langeda sinna, ma peaaegu juba tunnen seda tunnet-sa langed ning voodi nagu maa võtab su oma embusesse ja pehme padi ja tekk annavad mõnusalt sooja, lastes sul rahus peale 24 tunnist üleval olemist minna unede maale ja puhata...

1 Comments:

  • At 10:22 AM, detsember 05, 2006, Anonymous Anonüümne said…

    no mingi hull jama on siin selle kommimisega. kirjutan kommi aga midagi ei tule. igatahes ma olin eile juba msnist ära läinud kui sa rääkisid aga vastus on et läks jumala halvasti :(

     

Postita kommentaar

<< Home