Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

esmaspäev, oktoober 23, 2006

(y)

Nonii, mulle anti range käsk siia midagi kirjutada :D
Selle võtsingi ette selle töö. Niisiis teeme jutu lihtsustamiseks loetelu:
1. Terjuska arvab, et ma kodus koguaeg õpin. Tal on see järeldus tulnud vb sellest kuna ma pole enam msn-is nii palju. Aga tegelt on asi selles, et kui sa elad 2-toalises korteris, siis nii palju asju on vaja teha ja lihtsalt msn-is istumiseks ja jutustamiseks ei jää aega. Nt kui tulen koju siis vaja nõusid pesta, selleks et süüa teha..söögi tegemisele läheb aega...siis vb mingid kodused ül-ed vaja teha ja vahel ka telekast kindlaid saateid vaja vaadata..nii see aeg lihtsalt kaob. Aa koristada ka on palju :P
2. Mul juba pikka aega on tunne, et ma olen väsinud sellest kõigest. Matemaatika muutub vastikuks kui juba mõelda selle peale. Tekiks nagu mingi tõrge, et ei taha enam näha seda. Täna just Elise küsis tõenäosuse ül-te kohta ja siis oli eriti hästi tunda, et matemaatika ajab südame pahaks..kõrini. Oleks vaja mingi nädal aega ilma matemaatikata ja maj.jurata, nii et õppima ei peaks, siis vb tekib tahtmine .
3. Sellest tekkis mul kohe uus mõte, et võiks midagi koos teha, sest tegelikult me pole ju teinud..oleks vaja midagi sellist mis oleks lõõgastav ja maandaks pingeid.
4. Mu punapeedid kõrbesid ka ära, sest vesi sai potis otsa :D

2 Comments:

  • At 9:26 PM, oktoober 23, 2006, Blogger -NightAngel- said…

    Kuda sa siis jätan nad tulele ja ise tegeled millegi muuga?.. :D Sa pead kogu aeg poti kõrval istuma.. :D

    Aga võiks teha ja midagi head... Aga nii et kõigil tuju hea ja meeleolu laes muidu ei tule midagi välja..

    See nädalavahetus kahjuks mina ei saaks. Järgmine nädal jälle kaks kontrat teha.. :D

     
  • At 3:53 AM, oktoober 24, 2006, Blogger Dilbert said…

    Palju tähti alla langes, palju alles jäi...Ütle meri, mu meri, miks sa siia mind tõid. Ütle meri, mu meri, kas ma lahkuda võin.

    Ma praeguse seisuga kaldun arvama, et ma liiga palju õppinud ja kuna ma olen tööl ning ma pean veel oma kodutöö ära tegema, siis hommikuks on vist katastroofilised tagajärjed-igatahes praeguse seisuga on Boris Lehtlaan-ütle meri, mu meri...

    Ka mina olen selle poolt, et võiks teha, eh üks Rübliku nimeline on üldse ära kadunud :( Aga jah kuidas me saame päeva, mis kõigile sobiks, vot selles on küsimus

    Aga minul on ühed tuvikesed otse kaameras ja nii hoogsasti musitavad, oh tänapäeva noored ei tea siis, et musitamisega väljas võib tulla ohatis, liiga palju ila tekib huultele ja õues on külm tuul :))))))

     

Postita kommentaar

<< Home