Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

laupäev, oktoober 07, 2006

Ardo sünnipäev!

Teate mis mul on praegu väga raske olla. Eile hommikul lõpetasin töö, magasin kolm tundi ja siis pidutsesin kella neljani täna ning nüüd olen jälle tööl. Kui eilset pidu kirjeldada märksõnadega, siis need oleks:Kristo-kes arvatavasti ei taha mind üldse enam näha, sest nii lolli juttu ei ole ikka minult tükk aega tulnud ja kui palju temaga sai koos naerdud; Enn-oh jah, tema on lihtsatl 1,7; Terje-kellega istusin mingi kaks korda Liivi ees olevatel pinkidel-raske oli, väga raske oli, kui saad midagi teada; Yvyan, kelle ma ära kaotasin, mingi hetk lõin temaga kokku, aga siis oli ta kadunud; Olli, kellega oli väga meeldiv vestelda ja kellel on 30 cm pikkune haav vasakul ja ka seda nägime; suurepärane piljardi mäng, milles pallist mööda löömine oli 70 kraadi ulatuses; kahtlane soome mees, keda sain päris korralikult jälgida, kui Ardo temaga rääkis ning kellega pärast tantsida oli imelik, sest ta tikkus kahtlaselt ligi; Nora-tema kohta ütleks lihtsalt, et oh issand; kojutulek üksi, mis oli ka päris naljakas, sest toomemäel oli politsei, kellega sai jutu puhutud natukene ja siis sai ka raekojaplatsis natukene istuda, sest kodutee tundus väga raske ja keeruline jne...

Aga praegu ma lihtsalt suren siia, sest reaalselt ei ole ma kaine veel, mitte veel...ja pea lõhub ka nii meeldivalt, et anna olla. Millegi pärast arvan, et siin tekstis on veel hullult palju kirjavigasid, aga praegu ei ole minust kontrollijat :))))

4 Comments:

  • At 10:19 AM, oktoober 07, 2006, Blogger Dilbert said…

    Kui te arvate, et asi ei saa hullemaks minna, siis ALATI saab-mu boss tuli siia ja ta rääkis mulle väga pikalt ja laialt, miks ta tuli, et mingisugune nõupidamine või asi oli tal, ent tegelikult mul ei jäänud nagu mitte kui midagi meelde
    Naljakas on teha head nägu, kui endal on ikka nii s.... olla :D

    Happy happy joy joy :)))

     
  • At 1:59 PM, oktoober 07, 2006, Blogger Unknown said…

    ega elu on raske :D

     
  • At 10:51 PM, oktoober 07, 2006, Blogger -NightAngel- said…

    Hmm.. Ma üldse imestan, kuda sa küll hakkama said.. Sa ikka nii vapper... Mina sinu asemel oleks küll ammu otsad andnud ja päris tõsiselt.. Kui ma ei oleks järjekordselt normaalselt magada saanud, siis jah.. Ei oskagi midagi ette kujutada.. Seega au ja kiitus sulle neiukene..:D

     
  • At 6:08 PM, oktoober 08, 2006, Blogger Dilbert said…

    kuule seda minagi, mõtlen, et kuidas ma selle üle elasin, aga näe siin ma olen-rõõmus ja rahul :)))
    Sai ka Olii sünnipäeval eile käidud ja lõbus oli :D

     

Postita kommentaar

<< Home