Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

esmaspäev, september 18, 2006

Järjekordne öö :P

Mõtlemiseks Teile, kuhu lähevad inimesed, tavalised tudengid, kell pool kuus hommikul. Nad on väga korralikult riides ja praktiliselt igal hommikul läheb mingi kuus või kümme inimest välja-mina tahaks küll teada, kuhu inimesed nii varasel hommiku tunnil lähevad ja mida nad teevad, sest siia maani ma ei ole veel sellest aru saanud :S

Aju hakkab kahtlaseid vaimusünnitusi juba välja mõtlema :)

5 Comments:

  • At 10:09 PM, september 18, 2006, Blogger -NightAngel- said…

    Mina pakuks, et lähevad tööle

     
  • At 10:29 PM, september 18, 2006, Blogger Dilbert said…

    Ka see on võimalus, aga mis töö hakkab hommikul pool kuus????

     
  • At 8:52 AM, september 19, 2006, Anonymous Anonüümne said…

    Postiljonid peavad vara ärkama näiteks.

     
  • At 7:26 PM, september 20, 2006, Blogger Dilbert said…

    võib olla küll, aga nad on esimese aasta bakaõppes-ma just üks ööse vaatasin, et kellega tegu on ja teadagi kui on igav, siis uurid kõik välja...seega et mingid õpetajad on-kahtlane
    Ka mina mõtlesin, et postiljonid, aga nad vahest lähevad mitte pool kuus vaid seitse...
    Ma arvan, et varsti ma küsin, kuulge millega te tegelete

     
  • At 10:17 AM, september 22, 2006, Blogger -NightAngel- said…

    Vat mina ka ei saa aru kuda saavad inimesed hommikul üles. Ise läbi häda saan kell 7 üles. Ma ikka selline ööinimene rohkem.
    Ega vabatahtlikult ei ärkaks küll hommikul nii vara üles. Kell 10 oleks minu jaoks paras.

    Või et esimese aasta tudengid siis?
    Ma üldse ei imesta, miks nad üles saavad. Nad ju värsked koolist tulnud inimesed. Kooli pidi ka ju vara minema ja 5 korda nädalas.

    Aga ikkagi jääb jah küsimus, millega nad tegelevad. Kuid mis siin ikka mõelda, ega me välja ei mõtle ja vastust teada ei saa kui ei küsi.. :D

    Seega Reena sulle ül järgmine kord küsi ära ja siis anna meile ka teada. Vähemalt siis on ju süda rahul, siis tead kuhu inimesed nii vara võivad liikuda.

    Äkki neile lihtsalt meeldib ilusate riietega väljas varahommikust sügise hõngulist õhku nautida... :P

     

Postita kommentaar

<< Home