Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

pühapäev, august 27, 2006

Püühapääva õhta

Tere teile kallikesed

Nagu ma näen ei ole üle tüki aja siia midagi põnevat, õigemini mitte midagi kirjutatud. Ja siis ma lihtsalt mõtlesin, et kirjutan siia mingit mõttetut mulli.
AloTV-s on nilbikud. Krt küll. Vaata veel siis sellist kanalit. Söögiisu läks kohe ära.
Aga see selleks.

Minul lõppes siis reedega tööaeg ära. Enam ei pea tööle minema. Kuigi eks näis mis oktoobris saama hakkab. Septembris kavatsen igatahes puhata.

Mõte läks kaduma.. Enam ei mäleta, mida ma öelda tahtsin.. Minu kalaaju on ikka tasemel.

Ahjaa.. Varsti ma jälle kolin ära. Purde ühika jätan seljataha ja kolin uude kohta.

Rohkem uut vist nagu polegi.

Sügis tuleb, kool hakkab. Seda te kõik teate.

Ja nüüd lasen jalga. Kalla tahab nüüd netti minna. Ja kaon enne kui ta näeb.
Päikest ;)