Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, mai 09, 2006

Mõte

Ma eile hakkasin mõtlema ära kolimisele. Mulle keegi rääkis, et Purde tänava ühikas pidi sama kallis olema kui minu oma. Niisiis uurisin asja ja otsustasin seda vaatama minna ükspäev. Lään vaatan asja üle ja siis mõtlen, kas tasub sinna minna. Paistab ikka plju korralikum kui see praegune.

Ja nüüd kui jälle see üleliigsuse jutt tuli, siis vast olekski hea, kui mind läheduses pole. Sest see asub ikka päris kaugel. Ei saa mind siis süüdistada, et ma ühega olen rohkem koos kui teisega.

2 Comments:

  • At 2:42 PM, mai 10, 2006, Blogger Dilbert said…

    Ära mine nii kaugele, mõtle kui pikk tee on sul siis kooli ja tagasi ning mõtle, kui me külla tuleme, siis ega me nii pea ei lahku kah, nii et siis pead kas ostma plastiknõud või oma nõud kõik ära peitma :)
    Üleliigsuse teema on jah kergelt üle visanud, ah parem mitte mõelda...

     
  • At 11:04 PM, mai 17, 2006, Blogger -NightAngel- said…

    Oeh, täna helistasin, ja enne kui saan tuba vaatama minna, pean üliõpilaselamust läbi käima ja sealt võtma toa numbrid, mis vabad on..:)

     

Postita kommentaar

<< Home