Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

laupäev, aprill 01, 2006

Live tomorrow

It's cold around me, the night is young
The sun has fallen and I’ve become
The lonely one

The moon is dancing among the clouds
And my knees are shaking,
And my dreams are braking
But I know I live
But i know i live, today

I know we could live tomorrow
But I know I live today
I know we could live tomorrow...

Why the hell I live in past :(

Ma olen kurb ja rõõmus samal ajal, täiesti ebanormaalne. Täna tulid meile külla klassikaaslased ning kuigi ma nendega mingi hull sõber ei ole, oli uskumatult hea neid näha ning kooliaeg tuli meelde ja veel millised mälestused :D Ent vaadates Kätut ja Elot, kes on parimad sõbrannad juba terve igaviku olnud, siis meenus mulle üle pika aja jälle Piret või tegelikult oleks õigem öelda, et minult küsiti, kuidas tal läheb...ja mulle tuli meelde absoluutselt kõik mälestused :( ...istun siin, joon vaikselt teed ning kuulan Laleh lugu-live tomorrow ja hinges on tühjus-igatsus