Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, märts 28, 2006

Öine huumor

ABIKS PIDULISELE ehk siis pidulise käsiraamat

Mida on raske vindiselt öelda
* Revolver
* Distsipliin
* Reguleerkruvi

Mida on väga raske vindiselt öelda
* Transkriptsioon
* Arterioskleroos
* Tärklisekliister
* Mustriline

Mida on võimatu vindiselt öelda
* Ära mulle enam vala
* Minu laulmist ei taha küll keegi kuulata
* Ei, suur tänu, aga ma ei hooli seksist
* Pole mul tahtmist sinuga kakelda
* Tere õhtust, härra politseinik, väga kena teist, et mind kinni pidasite


...oh aegu ammuseid, mälestused missugused, aga öeldakse, et kui tagasi vaadates ei tule pisar silma, siis järelikult ei olnud väärt...

3 Comments:

  • At 11:57 AM, märts 28, 2006, Blogger -NightAngel- said…

    Selle peaks kohe kunagi ära proovima.. :))

     
  • At 8:05 PM, märts 29, 2006, Blogger Dilbert said…

    kuule sama siin...millised koomilised seigad tulid meelde, sul on nii k... võite ise edasi mõelda...ehee praegu meenub nali, kus sa tulid minu juurde ning ma teen kapi lahti ja ütlen, et mul kapp nii korrast ära ning sa siis jumala südame rahuga võtad püksid jalast :P

     
  • At 5:36 PM, märts 30, 2006, Blogger Dilbert said…

    ma tean, see teebki selle asja nii naljakaks, sest sa käitusid nii loomulikult :P

     

Postita kommentaar

<< Home