Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

esmaspäev, märts 20, 2006

poiskesed

ma räägin ka siis oma eilsest päevast.nagu terje juba teab, tuli mulle eile vana naabritüdruk laura külla. ta leppis mingi poiskesega kokku, et saavad siin trt kokku...no siis ta seebitas mind niikaua kuna ma jäin nõusse, sest ma ei saa ju teda üksi lasta kuhugi...nooreke veel. no ma siis leppisin aja ja koha kokku kus kokku saame. aa, ta võttis mingi sõbra ka kaasa. :D ühesõnaga ütleks nii palju, et kogu see jutt mida nad suust välja ajasid, ei kõlvanud kuhugi...no mis neist ikka tahta, kui üks oli 18 aastane ja teine 19 :D (mina olin kõige vanem) põhiline jutt oli, et kui kõvasti eile pidu pandi ja kui täis keegi oli ja siis palju keegi kuskil kunagi narkotsi oli tõmmanud (ega muudest teemadest nad ei rääkinudki )...aa ja kõige ägedam oli see, et kuna väljas oli jube ilm..tuiskas ja külm oli ka...siis ma pakkusin välja, et läheks istuks kuhugi pubisse...selle peale tulid head vastused, et me ei arvestanud sellega, et kuhugi välja läheme, et ühesõnaga nad raha koju jätnud. issand küll, mis mehed nad on, kes tulevad naistega kohtama, nii et sentigi omal taskus pole. endaarvates vist kõvad mehed :D

http://www.rate.ee/users/B-Unreal see on see kes välja kutsus ja keda ma telefonis kogemata sõimasin (a)
http://www.rate.ee/users/sveik


aa, mõlemad olid jumala jupatsid ka..must lühemad :D

5 Comments:

  • At 4:24 PM, märts 20, 2006, Blogger -NightAngel- said…

    Mis sa ikka tänapäeva tattidelt tahad.. Neil vaja ikka kõva meest mängida.. Nii äkki lähevad naistele hästi peale.. :))

     
  • At 4:27 PM, märts 20, 2006, Blogger -NightAngel- said…

    Üks jubedam kui teine.. :))

     
  • At 4:43 PM, märts 20, 2006, Blogger Unknown said…

    nad tegelt päriselus nii jubedad polnud...:)) äge õhtu oli igatahes

     
  • At 5:39 PM, märts 20, 2006, Blogger Dilbert said…

    väga hea, ma pole sellist asja juba ammu teinud, et kellegagi niimoodi kokku saanud, aga jah eks see jutt vist kuulu tänapäeva noorte juurde või noh õigem oleks öelda, et vastava vanuseklassi juurde-puberteet ikka möllab, ega midagi muud ei olegi nagu öelda. Aga see rahaasi oli küll ikka hea-ime veel et ei pakkunud seda varianti välja, et te makske küll me pärast tagasi maksame...noorus on hukka läinud

     
  • At 8:29 AM, märts 21, 2006, Blogger -NightAngel- said…

    Aga kuda sa Yvy nii võisid minna? Meha ei ütlenud midagi või?.. :))

     

Postita kommentaar

<< Home