Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

pühapäev, märts 05, 2006

uued naabrid

Juba nädal aega tagasi tulid meile uued naabrid ning elamused on kirjeldamatud. Alustaks vast sellest, et nad ei soovi üldse meiega suhelda ning oma toast on nad teinud nagu lahinguvälja-ukse ette on tehtud barrikaad ehk siis mõtlete, et misasja. Nimelt on kapid paigutatud nii, et kui vaadata, siis tuppa ei näe, millest võime siis teha järeldused, et voodid on kas kokku lükatud või siis on voodite vahe ainult mingi üks meeter, kui sedagi, millest muidugi võib teha väga põhjapanevaid järeldusi, tekib küsimus, kas orientatsioon on paigas...Peale selle on nad suitsetajad ja vastik suitushais on nüüd köögis, sest seal on nende joped ning nad näevad väga kahtlased välja, siin kohal mainiks, et üks näeb rohkem poiss välja kui tüdruk ning on sellise karvase välimusega. See nädalavahetus sai nendega koos oldud ja võiks öelda, et mul on juba kopp ees, sest esiteks ei ole enam mingit mõtet koristada, sest nad on sellised, kes lihtsalt võtavad asjad ja jätavad kohe asjad ka sinna paika ning seega jääb alati köögist mulje nagu oleks orkaan läbi käinud-nad on lohakad inimesed. Ent nagu sellest oleks kõigest veel vähe olnud, olen ma juba nende pärast kolm korda käpla käinud: esimene kord oli siis, kui üritasin saapaid jalga panna ning korraks toetasin ukse vastu ning teate mis tuli välja-uks oli halvasti kinni pandud, kuna nad käivad vahet pidamata suitsu tegemas, siis jätsid nad ukse lahti, võite ettekujutada kui vihane ma olin, sest perseli kukkuda oli päris valus; teine kord oli, kui ma läksin vannituppa, aga nad tondid olid enne seal mingit juuksepiserdajat kasutanud või jumal teab mida ning vannitoa põrand oli libe kui jää ning ma lendasin kohe dussinurka ning ma ei tea, mispärast ma kraanist kinni võtsin, aga seda ma tegin ja nii see juhtuski, et sain haiget ja ka kuuma vett kraesse-muidugi ei tulnud just kõige ilusamad sõnad siis suust välja; kolmas kord oli aga täna ja nimelt jälle vannitoas-nad pesid täna pesu ning kogu vannituba oli vett täis, selle asemel, et ära kuivatada, arvasid nad, et küll põrandasoojendus selle likvideerib ning mina minnes vannituppa käisin jälle matsi maha ning sain mõnusalt oma riided ka jälle märjaks-mõtlesin, et lähen sõiman ning olin juba valmis tormama tuppa, aga teate mis, uks on kinni ning muusika mängib kõvasti.

Kogu selle jama peale on mul pepi peal sinikas ja päris suur ning hüppeliiges on valus, kergelt hakkab see närvidele käima-vastikud :@

Ahjah reede päeval tehti mulle noomitus kell kolm, et võiksin muusikat vaiksemini kuulata, keegi soovis päevauinakut teha, see peale mina ütlesin, et kas see on minu asi. Ma ei saa aru, kuulasin ainult enyat, mis on minu arust väga vaikne ja rahulik muusika...

6 Comments:

Postita kommentaar

<< Home