Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, veebruar 21, 2006

Kolm kohvi ehk Matemaatika

Ei tule und.... Nõnda lahendasin oma Arvuteooria ülesandeid edasi. Aga teate, mis ma seal avastasin.. Päris huvitavaid asju... Siinkohal une tekitamiseks räägin teilegi oma avastusest...

Oli siis mul kaks teoreemi.. Välja ma neid kirjutama ei hakka.. Olgu nad lihtsalt lühidalt Teoreem 1 ja Teoreem 2. Noh alguses pealevaadates tundus, et enam-vähem sama asi, väikese sisulise erinevusega. Noh lihtsamalt öeldes omavahel tundusid olevat seotud...
Võtsingi ette ja tõestasin esimese ära... Nõndaks see tehtud, siis aga üritasin sedasama tõestust kasutada ka teise teoreemi tõestamiseks. Aga võta näpust.. Mitte kohe ei sobinud... Seega T2 tõestamist tuli otsast alustada.. Ma ikka nii tubli.. Ja lõpuks sain sellest aru ja ka tõestatud...
Kes oleks arvanud, et ühest väikesest sisulisest asjast tuleb nii suur muutus.. Vaene mina lihtsalt.. Pidin ju jälle oma ajurakke ragistama hakkama...

Aga hakkama sain, keegi ei saa öelda, et ma ullike, seda ei osanud!!!

1 Comments:

Postita kommentaar

<< Home