Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

kolmapäev, veebruar 01, 2006

peavalu

Ohjah täna on kohe erakordselt mõnus päev ning praegu on mul tunne, et ma suren ära peavalu kätte. Nimelt täna tegin siis oma mõnnat topoloogia eksamit, kuhu ma õigel ajal kohale üldse ei läinud ning olles selleks juba kaks päeva õppinud, siis tulid loomulikult ikka need tõestused, mida nagu eriti ei viitsinud vaadata ning mis olid pärit ka viimastest peatükkidest, aga jah sellest hoolimata läks päris hästi, vähemalt ma ise arvan nii. Ning nüüd, kui ma üritasin magama jääda, siis hakkas köögis kolimismeeskond tööle. Nimelt meie rebased kolivad juba korterisse ära, sest ühika elu ja võlu ei ole nende jaoks, kuigi jah see iseseisvuse värk jääb mulle ikka arusaamatuks. Kuidas saab olla iseseisev, kui isa ostab korteri ning ema maksab arved ning raha saad jumal teab kust, liiga keeruline minu analüüsi jaoks. Igatahes tulevad meile uued naabrid, kelle kohta ei oska kohe midagi öelda, sest tundub jälle, et vaga vesi ja sügav põhi.

Muide, Rüblik, ma ei ole siiamaani saanud lugeda kuskil su reisust, paluks raportit sellest või saada pilte või on juba pildid üleval, siiski paluks mind ka informeerida, mul tunne juba, et ma olen justkui maailmast ära lõigatud.

1 Comments:

  • At 8:37 PM, veebruar 02, 2006, Blogger Dilbert said…

    jep seda küll, ma kujutan ette, et seal mägedes oli ilgelt mõnus, seal saab mõnusalt panna oma sisikond proovile, kas tuleb üles või mitte ning ei saa mainimata jätta, et närvid said ka puhata :P:P

     

Postita kommentaar

<< Home