Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

kolmapäev, detsember 21, 2005

European psycho

Ei ole midagi mõnusamat, kui lahendada öösel kell pool kaks diferentsiaal ülesandeid, eelkõige just rajaülesandeid ning süüa kodujuustu nii, et kogu laud on täis :D Aga jah öös on imelikke asju ning inimesed muutuvad kohe väga veidraks, kes helistab, kes saadab kahtlase sõnumi ning kes lihtsalt räägib. Samas kui ma praegu aknast välja vaatan, siis tundub, et inimestel meeldib öösel tegutseda, sest üllatavalt palju on aknaid, kus tuli põleb ning tekib kohe küsimus, et millega rahvas tegeleb: kas pannakse pidu, õpitakse või siis tehakse hoopis midagi muud, mille jaoks on hämarat valgust vaja.
Näiteks raatuse ühikas juba pikemat aega üks inimene kargab toas ühest otsast teise. Mõtlete, et ma olen imelik, et vahin teisi, aga kui sa teed õppimisse pausi ning kustutad endal toas kõik tuled, siis paratamatult jääb kohe silma kellegi kargamine, eriti kui inimesel põlevad kõik tuled ka veel. Ma ei näe, kas tegemist on naiste-või meesterahvaga, aga igal juhul on tal raudne soov vist trenni teha sellisel kellaajal... võib olla ta tahab homme ilus välja näha, aga huvitav, kas ta ei tea, et ühe õhtuga ei saa mitme nädala pekki maha või läheb ta kuhugi ja saab kellegagi kokku, sest teada tuntud on fakt, et trenni tegemine enne väljaminekut tõstab lihaste toonust ehk siis näed kabedam välja...igatahes jääb motiiv siiski teadmata.

Ahjah ärge kunagi öösel avage suhkrukotti ka veel, sest teie aju on juba piisavalt väsinud ning üldse kiirus on vähenenud ning tulemus on see, et terve kilo suhkrut on köögis laiali ning te peate hakkama seda ära koristama.

Täna tuli tädike ka üles ning küsis, kas mul on pidu, ma selle peale vaatasin lolli näoga otsa ja vastasin, et ei, ma lihtsalt kuulan muusikat, aga jah nati kõvasti vist oli, eriti kui veel cascadat kuulata, aga selle peale ütleks too bad :D