Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, detsember 20, 2005

Elu ratastel..

Vajaks nõu.
Nimelt minu pisike sugulane, kelle mähkmeid ma kunagi vahetasin, keda ma lugema õpetasin hiljem make up-i tegama on nüüd suureks saanud. Täna pöördus ta minu poole küsimusega, et kui noorelt ma "mitte musitasin vaid tead küll mida..."tegin. Järelikult on ta kas juba nii kaugele jõudnud või on plaanis. Ei saa ju talle moraali ka lugeda, et ta on veel liiga noor, sest siis ta ei julge enam minule rääkida. Ütlesin küll talle, et olin ka tookord liiga noor ja loll ning, et siiani on veel häbi oma vanust mainida. See ei kõlanud vist eriti veenvalt. Oleks midagi originaalsemat vaja. Ta rumaluke on mind endale eeskujuks võtnud, kujutate ette, mis sellest välja võib tulla...

On kellelgi äkki mõtteid jagada, sest meil tuleb veel põgus vestlus temaga...

1 Comments:

  • At 7:34 PM, detsember 20, 2005, Blogger Dilbert said…

    No ütleme nii, et kui mu õepoeg sama küsimusega minu juurde tuli, siis seletasin talle asja lihtsalt lahti ning ütlesin, et alati tuleb kasutada kaitsevahendeid. Aga talle võid veel rääkida ka seda, et kui ta ise tegelikult ei ole selles veel kindel, siis mehe/poisi tahtmise järele ei saa midagi teha, ta peab ikka ise teadma, et kas on õige aeg või mitte ning soovita tal ikka mitte purjus peaga teha. Kui ma praegu mõtlen, siis vanus ei oma tähtsust, just valmisolek on vast kõige tähtsam. Ei saa ju seda asja teha sellepärast, et kõik teevad ja oh kui lahe see on...eelkõige küsi talt, kas ta ise on valmis alustama seksuaalelu. Sobilik vist oleks talle rääkida ka vahenditest ning mida häda korral teha.

    Tead Rüblik sinu jutu peale tulevad mulle meelde kohe suurepärased jutuajamised oma õepojaga...oh jah...mäletan isegi korda, kus minult küsiti midagi sellist, mille kohta ausalt öeldes ei osanud vastata ning tunnistasin, et pean järele uurima ning nii võtsingi kätte raamatu, mille nimi vist oli poisist saab mees või midagi seesugust oli :D

    Samas olen siiamaani õnnelik, et ta just minu käest seda küsima tuli...teadmine, et keegi usalda sind, see on hea tunne :D

     

Postita kommentaar

<< Home