Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

pühapäev, detsember 18, 2005

Over and out

Pole juba väga kaua midagi kirjutanud, aga samas ei olegi midagi eriti huvitavat juhtunud, mis vääriks mainimist. Samas on iga aasta Tartus nii, et terve semestri möllad ja kulutad oma suveenergiat ning detsembris oled väga tasa tasa ning teed oma võlad järele ning vaikselt ootad, millal saaks koju oma pere juurde minna. Ent enne seda tuleb loomulikult üks vägev jõulupidu maha pidada, kuigi jah mitte vist nii hull nagu härra A pidas eile-läks kell kuus ja täna hommikul kell kaheksa jõudis väga heas konditsioonis tagasi-samas ega ei kurda, sest mida paremat tahta, kui saad rahus toas üksi olla ning muusikat kuulata nii kõvasti, kui tahad ja veel oma lemmik muusikat ning piima tassi kõrval loed mehaanikat. Kuigi jah viimase asendaks küll parem koodiga, aga noh eks enne töö, siis lõbu. Peale kauba avastasin ka hea mängu arvutis Age of Empires, mida sai mängitud kokku kolm tundi, aga ma võitsin :) Eile oli vist parim närvide lõõgastus üle tükki aja, oma ette ja teed, mida tahad.
NB! Ma ei olnud msn ja kallike ma ei blokkinud sind ära, tean et olen msn väga harva, aga tead, see msn istumine on mul üle läinud juba. Selles suhtes on täiesti mõttetu tegevus see, kuigi jah mõni inimene kohe ei suuda teisiti, peab kogu aeg olema, kasvõi offlines. Samas mõnikord on ta isegi kasulik, sest vahete vahel on ju ikka kasulikku infot ka vaja :)

Ma ei jõua ära oodata neljapäeva, kui kõik asjatoimetused on tehtud ning võib selle aastaga punkti panna ja ära minna tln. Praegu on iga päev on täpselt samasugune nagu eelnev. Tõused üles ja hakkad õppima ning õhtuks ajad juba nii lolli juttu välja, et anna olla ning siis lähed ilusti magama ning järgmine päev jälle kordub kõik. Avastasin, et mu energiavarud on täiesti otsakorral, ma ei viitsi isegi enam huvi tunda ega uurida kellegi või millegi vastu, tahan lihtsalt olla. Kirjutasin lause, aga tean juba mida te välja loete, kui loete, siis vastus on jah...

Ilusat jõulukuud Teile kõigile ning mõnusalt usinat viimast nädalat neile, kellel see on :D