Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, detsember 13, 2005

teadaanne

teate mis, riisi ei tasu süüa kui te hammastest ilma ei taha jääda...ma just enne sõin ja äkki käis kõva raksatus - hammustasin mingi pisikese kivi tüki katki...hea et hambad terveks jäid...kui oleksid katki läinud, ega siis ma ju kuskilt kahjutasu ei saa..sest mul pole ju võimalik kuskil tõestada, et see kivi just riisi seest tuli..igal juhul isegi söömine on tervisele kahjulik. nii et võtke terjest eestkuju ja paastuge.(y)

3 Comments:

  • At 8:22 PM, detsember 13, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    jah.. tehke nii nagu mina.. :))

     
  • At 11:02 PM, detsember 13, 2005, Blogger Dilbert said…

    misasja riisi sees kivid, see on juba midagi uut...mulle maitseb riis väga :)

    paastuda...mulle tundub, et viimasel ajal ma muud ei teegi kui söön. Ma lihtsalt ei suuda ilma maiustusteta elada, kui koolis nii pingeline on. Mõni sööb, kui mure on, mõni mitte, eks see kõik olene inimesest, kuigi jah Terts vist niisama praegu paastub oma sündmuse jaoks või lihtsalt katsetab, krt seda teab

     
  • At 3:40 PM, detsember 14, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Ma pean oma paastu katkestama, sest homme pean verd andma minema ning et seal elusana tagasi jõuda, peab korralikult ikka hommikul sööma ja jooma. Aga eks ma siis reedel alustan uuesti..:))

    Aga kui ma hommikul juba verd lähen andma, siis ma arvan, et teoreetiline mehaaniks läheb mul küll "suurepäraselt". Aga hea põhjus on olemas, kui töö halvasti läheb. Mida kõike ma inimkonna jaoks ei tee. Ma ei saa ju ei öelda, kui inimene hädasti palub. Mina olen ju selline, kes isegi pika veenmise peale "ja" ütleb..

    Aga samas, kui keegi veel on B+ verega, võib ka tulla. Sellest pidi suur puudus olema.

    Päikest ;) nii mulle kui teile kallikesed

     

Postita kommentaar

<< Home