Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

neljapäev, november 17, 2005

oo süüta noorus, see....

Mnjah inimestele meeldib lugeda, aga vot sellega kaasneb ka üks probleem. Nimelt keegi peaks siis ju kirjutama :P Aga tegelikult on nii, et kõik on vaikseks jäänud, tegeldakse oma asjadega ning ollakse oma väikeses urus. Ainukesed, kes ringi öösiti kondavad on terts ja mina. Ega jah ei ole just väga normaalne, kui inimesed kell 12 öösel söövad hullult suure prae ära ning siis oigavad, et kõht valutab, kusjuures lokaalis suudlevad tudengid on lausa suurepärased toidud ning hinnaklass igati taskukohane. Ent eilsest jäi ka üks arusaamatus. Nimelt kaks tonti tulid meile koduteel ette ning mõlemad tervitasid, aga jah vat mitte ei meenu, kas tuttavad või mitte ning mulle ei meeldi nii, et ma ei tea. Aga asja tegi naljakaks see, et me räägime rahulikult ikka edasi ning siis kui ühikani juba jõuame, siis terts küsib, et kes need olid, ma vastan, kus kurat mina tean seda. Ja alles siis hakkab mootor tööle ning sorteerib variandid läbi:kool, tln, ct, lihtsalt perverdid või siis "ilusad mehed". Kaldun arvama, et viimane, aga jah aeg on oma töö teinud, pole nagu kokkupuuteid ka enam olnud, varsti ei tunnegi ära :P...rüblikuga just arutasime üks päev, et aasta tuleb varsti ära ning meenutades sündmusi võib ennast lihtsalt ribadeks naerda, peaks kohe tähistama. Ja ma ei saa mitte mainimata jätta, elagu chanel :)))))

Mõtlesin, et võiks minna vaatama "Ah, ilma naisteta", mis arvate sellest, hariks ennast natuke. Pole nagu väga ammu enam teatris käinud.

2 Comments:

  • At 12:02 PM, november 17, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Ma vaatasin, et see etendus 22 novembril.. Viimast korda.. :)) Nii et kui minna tahetakse, siis peab kiiresti tegema.. :))
    Aga jah.. Selle söömise kohapealt oli küll rõõmustav, et hind ja toidukogus nagu kokku läksid.. Tavaliselt maksad meeletu summa, et saada taldriku peale kaks kartulit ja väike riba kastet.. :))
    Aga see söögikoha otsimine oli ka ikka aega nõudev tegevus.. Lõpuks siiski ja meie õnneks ka, sattusime kohta, mida võib praegu veel kiitagi..:D

     
  • At 1:07 PM, november 17, 2005, Blogger Dilbert said…

    ahsoo või nii, siis läheb meil kiireks jah, aga minu meelest oli see veel jaanuaris ka, vähemalt kui mina vaatasin :S

    muide terts meie eluviisi kohta võiks öelda anarhia, ülekantud tähenduses-korralagedus, metsik eluviis :P

    söögikoha leidmine võttis jah kaua aega, aga noh mis teha, kui igal pool pandi kinni kell 12 ja vaata püssikas oli nii täis ja suitsune

     

Postita kommentaar

<< Home