Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

pühapäev, november 06, 2005

Sajaga, katsu olla ning 0,7=1,7...kaheksas

Mind kummitab smailersi lugu sajaga-lendan sajaga peale... Hämmastav on see, et kui ma saan selle, mille ma tahan, siis tegelikult löön põnnama ja panen nelja tuulde lendu ning üritan kõigest väest võimalikult kaugel olla, tahan tunda tunnet, mille kohta saaks öelda: free like bird. Ja mis kõige hullem ma olen mängus, mille reeglid on mulle tundmatud ning ma veel ei oska mängida ka...selle nädala kohta võiks öelda, et see oli täiesti tundmatu paralleeluniversum minu jaoks, üks stringiteooria variantidest. Puuduvad sõnad selle kirjeldamiseks, ent ma tean, et kauem ma seda teha ei saa, sest see on ebanormaalne. Ma lootsin, et tln toob mõistuse pähe, ent mida rohkem ma siin olen ja selle peale mõtlen, siis seda rohkem ma tahan seda...kõige tagatipuks nägin ma täna ka oma kallikest ning nagu arvati oli, on katus täiesti lennus ja mõte on nii laiali, et anna olla. Kokkuvõtteks võiks öelda, et olen täiesti ummikus endaga. Ainuke asi, millega ma hakkama saan, on vist kool, kuigi jah, tekib küsimus kauaks...

Tegelikult tahaks näha oma toakaaslaste nägusid, kui nad tulevad pühapäeval ning näevad nõude hunnikut. Sama jama hakkab peale, mis eelmine aasta, nõud jäetakse pesemata. Ma saan aru, kui üks kord, aga iga nädalavahetus, no see on liig, mis liig

3 Comments:

  • At 10:55 AM, november 06, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Hmm.. Mina jällegi nägin kõike unes.. Ja ausalt öeldes see meeldis mulle, mis ma seal nägin.. Kuid seal ei olnud mitte Smilers oma Sajaga vaid hoopis J.Lo oma Ain't It Funny looga, mida kõik siis kaasa üritasid lõõritada.. :)))
    "Katsu olla" - Jah, praegugi veel kummitab.. Väga hea sõnapaar..
    Nagu juba öeldud krt, kui vaja, siis ei ole.. :))

     
  • At 12:08 PM, november 06, 2005, Blogger Kätlin said…

    Oii, mul oli väga cool nägu ees. Arvestades seda, mis sündmuselt ma Tallinnast tulin ja siis see nõudehunnik. No teeme teinekordki. Aga kuna mul hetkel muid probleeme ja jamasid rohkem, siis võtsin end lihtsalt kätte ja tegin ühe suure koristuse.

     
  • At 7:48 PM, november 07, 2005, Blogger Dilbert said…

    Kuule ma tulen ka, see oleks päris huvitav või mis. Tegelikult on nii, et isegi kui minna, siis katki ei ole mitte kui midagi, sest kui tagasi tuled, on ju inimesed ikka alles ning ainuke vahe ongi see, et aeg tuleb tasa teha. Loomulikult on see raske algul, sest pakun, et tagasi tulles oled nii sina kui ka teised muutunud, ent need, kellega oled lähedane olnud, nendega ka leiad kontakti, vahet ei ole, kas oled olnud ära või mitte.
    NB! Kas ma siis ei hoia sind kinni? must huumor siin

    Tahtmine on alati taevalik, ent saamine on juba teine asi ning kas ei ole ju nii, et siis kui saad, siis sa oled õnnelik, aga siis hakkad juba teisi asju vaatama ning tahtma...see nagu lõputu ring :)

     

Postita kommentaar

<< Home