Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

reede, oktoober 21, 2005

Inspctor Gadget...

Niisiis eile sain, või õigem oleks öelda, et täna hommikul kella nelja ajal sain alles magama.. sest olin ju kaks tassi kohvi ää joonud ning siis tuli mulle ka külaline.. Nimelt Enn tuli kuskil ühe ajal minu poole, kuna peol oli jama, sest seal oli ainult enamus mehi ning kodus oli tal igav.. :)))
Isegi mu toanaaber jõudis alles kella nelja ajal koju.. Nimelt tema vist pidutses eile selle bussi-Heitiga.. Aga toanaaber ütles, et ta mingi imelik kuju pidi olema.. :))
Ja täna siis oli kell 7.15 äratus, et tööle minna.. Saingi pool tundi tagasi alles koju, esmaspäeval ka tööle, juba kell 9..:)) Ja kaksteist tundi järjest..:))

NB! Yvyt ja Reenat ma nägin kui nad seal sebra juures seisid, üks ühel pool teed, teine teiselpool teed..:))
Aga mind nad ei näinudki või ei teinud lihtsalt välja...:)))

Päikest ;)

4 Comments:

Postita kommentaar

<< Home