Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

reede, oktoober 07, 2005

Naer on terviseks

Kas te teadsite, et haigust ravib kõige paremini see, kui sa lähed sünnipäevale ning jood piima meega ning viina kokse läbi segi, tulemus on see, et järgmine päev on haiguse sümptomid vähenenud ning kõigil teistel on nohu ja käre hääl. No ja eilne kaardimäng oli omamoodi huvitav, vot sellist mängu ma ei ole veel mänginud, aga jah Villul oli õigus, selline mäng tõmbab rahva käima ning kõik hakkavad hullult jutustama. Mäng seisneb selles, et kui arvad ära õigesti, mis värvi kaart tuleb, siis tuleb sünnipäevalapse terviseks juua, kui ei arva, siis jääd vahele :D
Kõige parem oli see, kui meie suurepärane ühikatädi tuli ja ütles enam vähem plats puhtaks, võõrad ühikast välja ja kohe. Kuigi ma ei saa aru, kuidas ta teadis, sest koridoris ei olnud midagi kuulda, mida toas tehakse või kui suur lärm on. Ent naljakas oli see, et Terje jooksis kohe vetsu ning ei tulnud sealt välja ka, me juba kõik valmis, et läheme ct, aga ainuke, keda ei olnud, oli Terje ja siis poisid küsisid, et Terje, kas sul on kõik korras ning siis läheb uks lahti ja Terje ning Enn tulevad välja. Peaks mainima, et hullult head näod oli kõigil peas ning tädike vaatas ka, et misasja... No ja klubis oli hea seltskond, kuigi jah ct sain aru, et ikka haigus ja koksid ei sobi kokku-inimene võiks ju õppust võtta, aga kus sa sellega-sellist juttu nagu eile sai räägitud tuleb ikka harva ette. Ma ei saa aru, kust ma olen sellise otsekohesuse saanud. Ct eredama hetked olid, kui ma Yvyga tantsisin ning enamus mehi vaatas, mnjah sellist asja pole nagu tükk aega teinud ja noh ei saa mainimata jäta, et Ardo tantsimisoskuse lihvimine oli ka päris naljakas. No ja Villu, tema kohta ütleks ainult, issand sa näed ja sa ei mürista. Ja ma tean, et tantsimine oli jah nagu ta oli, aga Yvy nende kommentaaride või õigem oleks öelda nägude eest sa veel saad, sest ma pidin vastust nende eest andma ning sa võid ette kujutada, kui krt raske mul oli seda teha, kui naersin inimese üle. Ja veel millised jutud mul veel olid seltsi ja korbi liikmetega. Tundub, et eile kogusin omale kuulsust ja noh ega ka attitude ei jäänud tähelepanuta, kuigi sind, Kerru ei olnud füüsiliselt kohal, olid sa meil vaimselt;)
Kuigi jah, tahaks teada, kuidas lõppes õhtu Terjel ja Ennul, kes jäid meist Terje arvuti taha istuma ja nii suures jutuhoos. Ma ei ole vist elus sees nii palju järjest naernud, kui eile. Viis tundi järjest praktiliselt naerda, on ikka väga hull, aga mis teha, kui inimesed olid väga väga humoorikad....pidu, mis jääb vist kauaks meelde jälle...carpe diem

6 Comments:

  • At 2:16 PM, oktoober 07, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Õhtu lõppes sellega, et ma sain kuskil kella vii ajal magama.. :)) Saatsin Ennu ilusti alla ukseni ka ää.. ja muud nagu suurt ei toimunudki.. :)
    Kuigi jah, see oli üks väga huvitav kogemus jälle.. naerda sai ikka juba kella üheksast õhtul kella viieni hommikul.. :)) Jube kohe..
    Aga praegu on mul nii palju energiat, et ma ei tea, mis sellega peale hakata.. :) Kolm tundi ainult magatud.. ja inglise keele tund see oli üldse täna vahva.. töö oli nagu kolmanda klassi lastele... :))

    NB! Neile, kes juba ette kujutavad, et midagi kuskil toimus, siis võtke teadmiseks, et seal vetsus ei toimnud midagi.. :))

     
  • At 2:31 PM, oktoober 07, 2005, Blogger Dilbert said…

    Ooo meil on kõigil väga kõrgelt arenenud fantaasia maailm, nii et sa võid ette kujutada, kuhu me oleme juba jõudnud...ok nali, aga noh natuke peaks ikka nöökima ju, muidu oleks liiga kuiv või mis

    Kas Enn ei jõudnud ise ukseni minna, et sa pidid teda talutama kohe :P

    Ma ju ütlesin sulle juba öösel, et sa teed selle inglise töö ära, sest see ei ole raske, aga sa ei uskunud mind...

    Väga hea, kui energiat on, kuigi ma arvan, et õhtu saabudes, see vaikselt hakkab kahanema, sest kaua sa ikka suudad lasta nagu energiapall ringi. Kahju, et Yvy sama öelda ei saa, tal vist halb olla :P:P

     
  • At 3:18 PM, oktoober 07, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Loomulikult nöökida ikka võib.. Isegi selline olnud, kes teisi nöögib (A)
    Ei, see ukseni saatmine oli täiesti minu enda valik, mul ei olnud und ja siis mõtlesin, et võib ju korra esimesele korrusele minna ja siis tagasi.. :))

    Yvy jah hetkel magab, muidu ei saa ju vanaema juurde minna ja kui ema ka seal on, siis kindlasti muidu hakataks pärima, et mis sa teinud oled ja kus sa käisid.. :)))

    Päikest ;)

    Kuum dušš mõjus väga hästi.. aga energiat on praegugi veel.. Ma arvan, et homme on mul energia puudujäägid.. :) Siis ma suren..

     
  • At 12:00 PM, oktoober 09, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Seda teksti isegi mitu-mitu korda läbi lugeda, siis tekib ikkagi selline kaval muie näole.. :))
    Lihtsalt nii naljakas oli kõik..:))

     
  • At 12:19 PM, oktoober 09, 2005, Blogger Dilbert said…

    Sama siin, loed ja mõtled ning siis naerad jälle endamisi....issanda loomaaed nii suur :D

     
  • At 12:11 PM, oktoober 10, 2005, Blogger Dilbert said…

    Kuule ma ise ka just üks päev mõtlesin, et alguses ei seedinud üksteist eriti. Kusjuures ta on täpselt Rene moodi, neil isegi samal päeval sünnipäev, ning kui ma mõtlen, milline Rene võib olla, siis jah...
    Kahju, et sind ei olnud seal :(
    Nägemise koha pealt võiks öelda, et sul on kogu aeg nii kiire....

     

Postita kommentaar

<< Home