Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

neljapäev, september 29, 2005

mina ja minu hädad

Teate mis avastuse ma tegin : selle et hambavalu kätte võib lihtsalt lolliks minna, sest mitte ükski rohi ei mõju. Ainuke asi mis väheke paremaks teeb on kuum tee. Ma lähen täna lõpuks arsti juurde, sest ma lihtsalt ei suuda enam. Tegelt oleks võinud kohe minna, aga mul polnud enam meeles, et hambavalu ei kao lihtsalt niisama heast peast ära.Mul pole hambad eriti valutanud ka. Hmmmm..koolis käimine on nende kõikkide hädade pärast ka nii harvaks jäänud, aga pole lihtsalt midagi parata, sest tunnis on võimatu istuda.
Nii palju siis sellest.

8 Comments:

  • At 9:47 AM, september 29, 2005, Blogger Dilbert said…

    See on see koht, kui öelda- i told you so. Sa oleksid pidanud meie nõu ikka kuulama, aga samas miks sa lähed, me ju rääkisime, et Terje hoiab kinni ja mina tegutsen, kõigest niiti ja ust on vaja, ei midagi muud. Pealekauba jääb raha ka alles :D
    Igatahes mõnusaid elamusi sulle hambaarsti juures :P:P

     
  • At 11:21 AM, september 29, 2005, Blogger Unknown said…

    arstid ei kõlba ikka kuhugi..sama targalt nagu sisse minnes saadeti välja ka..midagi ei tehtud.

     
  • At 2:33 PM, september 29, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Oeh, mida ma pean siit lugema. Meie armsal punnkõhutüdrukul on hambas valu :(

    Kui õhtuti enne magamaminekut sooje saiakaesi nosida, siis tuleb alati pärast hambad ära pesta.

    Ja suhkrune kukkel põses magama jääda ei tohi! ...nii mõnus kui see ka pole (A)

     
  • At 8:24 PM, september 29, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    öelge jah, milliste arstide juures te käite.. Mul ka vaja käia.. Meie hambaarst oskas mu hambad nii p***** keerata.. Tropp vanamees.. :)))
    Ja nupsuke, kuda siis nüüd lood on? On parem.. :)))

     
  • At 1:22 PM, september 30, 2005, Blogger Unknown said…

    mul hambal närv juba ammu ää surnud...hamba juure all on põletik...et seda ravida on vaja keeruline prots. läbi teha..(ma istusingi eile 2 tundi hambaarsti juures ) :D...väheke on küll parem, aga öösel ikka korralikult magada ei saa, sest hammas otsustab siis just täiest jõust valutama hakata.

     
  • At 1:36 PM, september 30, 2005, Blogger Kätlin said…

    Mul oli üleeelmisel aastal hamba juurepõletik. Pool aastat üritati ravida aga ei midagi, lõpuks lihtsalt lasin välja tõmmata hamba. Aga sel ajal kui raviti käisin nagu zombi ringi, sest valuvaigistid mõjusid mujale mitte hambale :P
    aga loodan, et sul nii hull ei ole ja saad ruttu hamba korda.

     
  • At 7:38 PM, september 30, 2005, Blogger Dilbert said…

    Mul tulevad sinu jutu peale kohe meelde oma suurepärased ajad, kui mul hambaid oli topelt ning tuli osad välja tõmmata ning operatsiooni järgne aeg-hmmm kui meeldivad ajad need olid ikka :P

     
  • At 3:42 PM, oktoober 01, 2005, Blogger Unknown said…

    kätlin, mul oli täpselt sama hull nagu sinulgi :D kohutav lihtsalt, valuvaigisteid söö nagu kommi, mõju on null.

     

Postita kommentaar

<< Home