Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

pühapäev, september 25, 2005

Mina ja minu sõbrad

Reede õhtune uno 90 pidu oli lausa suurepärane, mõnus muusika ning meeldiv seltskond, mida veel tahta. Muidugi kõige paremaks tegi asja see, et ühele inimesele ütlesin ma lihtsalt, et ma tean teda ning et tal on panninägu. Hämmastav oli see, et ta isegi ei solvunud, vaid võttis seda nagu vana rahu ise. Kui mõelda, et kui keegi oleks mulle nii öelnud, siis oleksin küll teinud näo, et misasja.
Ahjah eile sai tõestust ka see fakt, et peale kella kaheksat õhtul läheb mul mõistus magama, sest siis võtab maad väsimus ning ainult lollused tulevad pähe. Vähemalt üks inimene sai eile öösel kõvasti naerda ning meist arvatakse, et kust küll sellised tulevad. Kerru korrutas pidevalt, et me ei ole normaalsed, aga samas tekib küsimus, kas peaks, mis teha kui selline temptation on :))))

6 Comments:

  • At 11:14 PM, september 25, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Einoh,, teis kahte.. :)) Lihtsalt naer tuleb peale... :))) Te kohe oskate.. :))

     
  • At 4:00 PM, september 26, 2005, Blogger Dilbert said…

    Aga noh tal oli ju, aga deem ma ei mäleta kust ma teda tean, aga millegi pärast arvan, et see juhtum jääb esimesse aastasse. Kusjuures lugesin ta enda iseloomustust ja tundub tõesti, et selline korralik ja igati viks meesterahvas :D Samas kui ta ka neitsi, siis tegelikult peaksite ju hästi sobima, saaksite üksteist täiendada ja mõtle, kui tore oleks mul, kaks neitsit, kes kogu aeg hilinevad-väike huumor lihtsalt :))))))

     
  • At 11:37 PM, september 26, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    10. Teil tüdrukud on siia bloogi ülesse miski Flag tekkinud - läks klikkides ilusasti punaseks ja puha.

    11. Saia teile, mis muud!

    12. Saiamehike

     
  • At 12:22 PM, september 27, 2005, Blogger Dilbert said…

    Vau väga pikk jutt sinu poolt.
    Tegelikult tean jah, et sulle ei meeldi neitsid, sest mida sa ikka endasugusega peale hakkad :)aga hea oli lihtsalt natuke tögada ning härra R suhtleb vast ikka sellepärast, et sa ta kursakaaslane oled või mis. Arvan, et sinu pakutud variant jääb siiski viimaseks.

    Samas arvan, et sinu nõudmistele vastav mees on kindlasti kuskil olemas, ent iseasi, kas sa ta ära tunned, kui oled ta leidnud ning kas siis sel hetkel hindad neid samu omadusi.

    Sinu hilinemisega ma olen juba harjunud, kuigi mäletan siiamaani, kuidas ma ei kannatanud seda esimene aasta. Ei mõistnud, kuidas sa saad nii aeglaselt kõike teha ning tahtsin sind pidevalt nagu tagant lükata-enam vähem sama nagu tänaval kõndides, kui mõni vanaproua su ette jääb uimerdama. Kuigi jah nüüd olen ise samasugune, aga arvan siiski, et see on trt süü, sest siin kõik inimesed kõnnivad nii rahulikult ja on nagu vanad rahud ise. Kusjuures olen isegi enda juures märganud seda, et hakkan hilinema-akadeemiline veerand tund on sisse tulnud.

    Armastus on jah see, mida me ei oska. Või tegelikult, kui vaadata nüüd teisest küljest, siis oleme ehk liiga palju haiget saanud, et igasugune usaldus on ära kadunud...jäänud on ainult kahtlustamine. Raske on midagi uskuda, kui kõik, mida räägitakse, on mingi protsendi ulatuses alati vale ning ise pead oma mõistust vaevama, eeldusel, et viitsid, sõeluma terad välja.

    Saiamehikesele täpselt samamoodi saia vastu-kiired ajad sul jah?

     
  • At 12:37 PM, september 27, 2005, Blogger Dilbert said…

    Muide Saiamees, kas sul on tõesti nii igav ??? Tore nupuke jah, aitäh, et meid ka asjaga kurssi viisid, ei ole nagu ise viitsinud seda lugeda, aga näe nüüd oleme jälle targemad...

     
  • At 7:24 PM, september 27, 2005, Blogger Dilbert said…

    Kuule ma arvan, et isegi mõistan sind. Trt ei julge nii kui nii midagi teha, sest igal pool on kõrvad ja pärast kohe jutt lahti.

    Tuleb vist väga vaikselt olla ja mitte eriti silma paista, kuigi mulle tundub, et meil on see vist võimatu, meile on nii head eeltööd tehtud :P

     

Postita kommentaar

<< Home