Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

neljapäev, september 08, 2005

Huvitav ja aina huvitavamaks läheb!!

Paistab, et kõik on vaikseks jäänud... Kuna ma hetkel voodis ei viitsi vedeleda, siis mõtlesin, et kriban siia paar rida.. Noo niisama huvi pärast.. Pärast hea vaadata, mis lollusi ma siia jälle kirjutanud olen.. :))
Täna siis külapääle või?
Hmm...
Huvitav..
Me ikka head inimesed. Oskame kohe teiste õppimise ää segada. Hullu muriga ju teisiti ei saagi. :)) Krt. sõi mu paljaks kah. Mu nädala leiva vinnas ka minema. Ole veel lahke siis.
Aga iseenesest oli vahva niisama kellegi pool aega veeta. Miks olla kodus kui saab ka mujal olla. Alati tuleb kõik normaalsed kutsed vastu võtta. :))))
Ja eile oli jälle üks järjekordne näide sellest, et maailm on liiga väike ja kokkusattumisi aina tuleb juurde.. :))

6 Comments:

Postita kommentaar

<< Home