Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

pühapäev, august 14, 2005

Heihoo!!!

Terekest ka siis minu poolt.. Sain ka siis üle pika aja netti.. eelmine kord krt oli neti ühendusega mingi jama ja netti ei saanudki.. :))))

Aga ma tahtsin küsida, et äkki keegi oskab vastata, et kuna need järeleksamid toimuvad.. Ainult kaks nädalat jäänud, nii et peaks õppima hakkama, muidu on jama lahti... :)))

Aga edu siis yvyle kah.. ma vaatan, et ta on uhke oma töö üle, muidu enne üritas seda küll varjata, kus meie tipsen töötab.. :))))) minu töökohta teeb küll maatasa.. :)))

Oki doki siis.. Igatahes PÄIKEST ;) ja EDU teile kalladele.... Vaadake, et te ennast tööga ää ei tapa.. :)))

1 Comments:

  • At 8:30 AM, august 15, 2005, Blogger Unknown said…

    ei tee ma su töökohta maatasa...ja ega ma ei varja seda kus töötan..asi lihtsalt selles, et kui tuttavad käivad poes, siis ei saa korralikult töödata..jutustamine ja raha lugemine ei sobi kokku

     

Postita kommentaar

<< Home