Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

esmaspäev, juuli 18, 2005

Pärnu!

Pärnus oli väga tore aga täna tööl enam nii tore ei olnud! Nägin välja nagu kudenud kana! Kurk on ka veidi valus ja kipitab aga küll see nädalavahetuseks üle läheb!
Kuidas väiksel paharetil Pärnus lood on ja millal sind siin kohata võib? Kas sa said oma riided puhtaks, minu omad on nüüd lakutud ja triigitud :)!

Lugu oli selles, et kaks tegelast otsustasid riietega öösel ujuma minna, mis alguses tundus üli mõnus olevat. Pärast enam nii tore ei olnud, sest märgade pükstega pole eriti mõnud mööda linna kodu poole lonkida. Kuna püksid kogusid teepealt veel palju sodi ja liiva ka kaasa siis otsustasime enne tuppa minemist need seljast ära võtta. Seega, kui keegi juhtus öösel kella nelja paiku kahte tegelast Aisa tänava maja ees ennast paljaks koorimas, siis need ei olnud liputajad vaid lihtsalt kaks veidi märga aga täiesti kainet tüdrukut!

Veel sain aru, miks ma ennem siidrit ei joonud. See vist on üks ainsamaid jooke, mis kammib mu ära. Piisab vaid ühest topsist. Kangeid jooke võin juua pudelite kaupa, kuni tekib mürgitus või jään magama aga mõistust nii ära ei võta.
Siidris on vist mingi kaval aine, mis ärgitab meeli ja naeru lihaseid. Suu nurgad ise tõusevad lausa üles ja see jutt, mis sealt välja tuleb, seda hommikul ei taha teada. Lahe, ja selles on vaid 4,5 promilli, millest saab hea tuju terveks ööks ja hommikuks kõva pohmelli!

29-31 juuli on Tartus Anne kanalil üritus "Kahe vee vahel", tulge siis minu tööd ka vaatama. ARTERK-i nime all pealkirjaga "Ajutine blaaz".




Uimane Uni!

2 Comments:

  • At 10:59 PM, juuli 19, 2005, Blogger Dilbert said…

    No seda pidu mäletan veel kaua, aga muide oma riided sain ma puhtaks, ent papukesed pean vist küll ära viskama, sest nendest asja ei saa. Samas mõtlen, et kahju, et keegi filmi ei teinud, ma arvan, et me oleksime saanud tõsiselt naerda ja kus on mõistus, et sa võtad riided enne maja minekut ära :D:D
    Väga hea pidu igatahes, kordame kindlasti ka järgmine aasta :))))) õekene :D

     
  • At 11:32 PM, august 02, 2005, Blogger Dilbert said…

    Hmm ma tahan ka neid näha, saada mulle ka. Miks ma ilma nendest jäin?

     

Postita kommentaar

<< Home