Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

laupäev, juuli 09, 2005

Mõnus on olla ja tuju on hea...

Jõudsin täna jälle tln tagasi ja päris hea tunne on olla. Pärnus saigi juba liiga oma nahka kõrvetatud, kuigi jah, ega praegu saagi rohkem võtta, sest koorun nagu mingi tibupoeg ja enesetunne ei ole ka just kiita. Arvan, et kaotasin oma viimase ajuraasu Pärnu randa selle kuumaga ära.
Nagu näha on tipsenitel kõigil tegemist ning mõned on juba isegi oma bakatöödega alustanud-väga tubli...jõuaks ma ka sinna maale, ei ole veel jõudnud enamus inimestegagi ühendust võtta, aga nagu näha, ei tunne ka nemad minust puudust. Samas mõtlen, et kas see aasta summerdama ka jõuab või vaibub see katse mahedasse suveõhtusse...andke teada tipsenid, millega tegelete??? Ise olen vist paar päeva tln ja siis edasi võib olla Rootsi, aga jah viimase aja seiklused on näidanud, et ette ei saa midagi öelda, sest siis just nii ei lähe....

Nüüd aga hakkan varsti väikemeest magama panema-teised läksid aga lennyt vaatama :P

Nautige suve täiel rinnal :D

2 Comments:

  • At 6:07 PM, juuli 14, 2005, Blogger Unknown said…

    ma ikka otsustasin tööle minna..ma ei tea mis sellest välja tuleb, aga eks näis..ma siin praegu põen..kaks päeva järjest on kurk kohutavalt valus olnud ja täna käisin ringi taskurätt koguaeg nina all ja pisarad silmas...oh mind küll..ma nii unikaalne..suvel haige

     
  • At 5:24 PM, juuli 16, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    kes need juba bakatöid teevad??

     

Postita kommentaar

<< Home