Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

laupäev, juuni 11, 2005

Milline mõnus päev

Nii, nagu selgub, et keegi siin kõrvaltoast ei õpi ja kui ausolla siis ma olen isegi pettunud. Nimelt neljapäeval koristasin köögi ilusti ära ja pesin seinad puhtaks ning reedel käis majajuhataja, ma Kätuga näitasin toad ette, aga meie rebased uimerdasid nii kaua, et ei jõudnud. Praegu on seis selline, et mitte ühtegi puhast nõud ei ole kapis ning eile nii muuseas juhtus Kätul ka väike õnnetus, kohvitass loksus natuke ja maha läks ning kuna meie saime oma allkirjad kätte, siis enam see meie mure ei ole.
Eile oli veel naljakas ka see, et kui ma üles tõusin, siis lähen vaatan, et näe külmkapp välja võetud. Algul ei taibanudki, siis tuli Kätu kööki ja ma ütlesin talle, siis ise mõtlen, et mis värk nagu on, mul ju asjad sees. Järgmine stseen, ma vaatan tuima näoga Marele otsa ja küsin, et miks külmkapp ei tööta, teine üritab mulle selgitada, et nad tahavad lepingu ära lõpetada. Ma vastu, et vahet ei ole, mul on asjad sees ning et nii ei saa. Kuigi jah nad oleks võinud ise ka selle mõtte peale tulla :S Siis täna ärkan üles, kuna mingid töömehed möllasid väljas, lähen siis wc ja mõtlen, et mis kuradi pärast hommikul mõlemal: nii Potsatajal kui ka Seal muusika üürgab, kohe hommikul tahetakse, et halvad mõtted pähe tulevad ja tehakse veel selline vastuvõtt ka. Aga jah ega ma siis oma panust ka ühisellu ei jätnud panemata-kellelgil oli toit pliidil :P

Ja nüüd tuleb väike terror tagasi ja siis geomeetria-Kid Rock-Bawitdaba, kuigi praegu mõtlesin, et läpakal ei tule nii kõvasti, kõrvaltuba on juba õppinud ja kõllid taha pannud...muusikakeskus ajab asja ära... its good to be me

11 Comments:

  • At 5:29 PM, juuni 11, 2005, Blogger Dilbert said…

    Praeguse seisuga on mul ära õpitud kaheksa lehekülge, mis on täiesti haletsusväärne.

    deem sööma ka ei saa hakata, sest siga käies wc ja ei pestnud käsi ära, süda läheb pahaks. Nüüd saan aru, kui Kätu ütles kord, et ta ei saa süüa, kuna üks tont ei pestnud käsi ära-praegu aga on mul toit laual, aga mõttes on rõvedad ettekujutused...pidid nad just nüüd koju tulema :(

     
  • At 7:26 PM, juuni 11, 2005, Blogger Maris said…

    vean kihla, et need teie loomakesed kuulavad nexust ka lisaks kõigele, on ikka puberteedikud küll, ma ütlen.

     
  • At 7:27 PM, juuni 11, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    kas nad tõesti siis nõusid ei pese, kui teil järjekordselt ühtegi puhast nõud pole?
    ...ja mida head sa siis pliidil oleva toiduga korda saatsid?

     
  • At 7:51 PM, juuni 11, 2005, Blogger Kätlin said…

    Ei tea kas nad just Nexust kuulavad, aga muusikamaitsel pole neil isegi viga. Suht sarnane on, nii et siiani on mulle sobinud ;)

     
  • At 8:16 PM, juuni 11, 2005, Blogger Dilbert said…

    Mnjah, ma kuulna seinast seina muusikat, aga jah sinna kuulub ka nexus, kuigi ma ei tõmbaks kohe puberdeedikute ja nexuse vahele paralleeli, aga noh igal ühel oma maitse.
    Oh peakski hakkama nexust rohkem kuulama :P selle peale ütleks ärge tuletage meelde, ise pärast kahetsete

    Aga toidu sisse panin midagi head-342, soovitan teistelegi, annab hea maitse :D

     
  • At 9:09 AM, juuni 14, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    siiamaani olen ma sellest blogist aru saanud, et tegemist on üliõpilastega ... nüüd hakkab tunduma, et arengutasemelt pole veel täiskasvanudtasemele jõutud.

     
  • At 1:58 PM, juuni 14, 2005, Blogger Kätlin said…

    Kas üliõpilased peavad juba täiskasvanud olema??

     
  • At 3:06 PM, juuni 14, 2005, Blogger Dilbert said…

    kus tuli välja nüüd täiskasvanu...ja pealegi täiskasvanu jõuab terve elu olla...kuigi mulle tundub, et meie kottpüks ei ole elu näinud, sest vastasel korral ta teaks, et vahest on hea olla lapsik...

     
  • At 4:48 PM, juuni 16, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Minu meelest pole siin tegemist mingi lapsik-olemisega...eks igaühel ole elust omad arusaamad ja kui mõni arvab, et elu peakski olema selline nagu kuskil ameerika reality show`s, siis ..nojah.

     
  • At 9:24 AM, juuni 17, 2005, Blogger Dilbert said…

    ära sa märgi...milline avastus

     
  • At 2:16 PM, juuni 17, 2005, Blogger Kätlin said…

    Kui ise enda elu huvitavaks ei tee, siis ei tee seda mitte keegi teine ka!

     

Postita kommentaar

<< Home