Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

esmaspäev, mai 30, 2005

Hakkab pihta

Aga minul käis ema siin laupäeval ning tegin oma tööd korralikult, see tähendab, et õhtu lõpuks oli ema nii väsinud, et ei viitsinud isegi enam rääkida ning koju jõudes läks kohe magama. Tegelikult ega ma parem ei olnud, jalad olid kohutavalt väsinud ning suu vahutas juba ammu rääkimisest :P
Täna oli mul eksam, mille jaoks oleks ma võinud kasvõi õppimata tulla, sest eksamil olid ainult ülesanded, aga mida mina õppisin, oli teooria...mitte mingit kasu ei olnud mul sellest, et eile terve päeva tagusin mingeid teoreeme pähe ja tõestusi, kui mul neid täna vaja ei läinudki. Aga väga hea koht raamatus oli:
Graafi, mille iga sidus komponent on puu, nimetatakse metsaks. Suvaline graaf, mis ei sisalda tsükleid, on mets. Sidus mets on puu. jne... selline tekst ajas mul igatahes juhtme kokku :P

Ahjah eilne õhtune miljonimäng oli hea, kus üks riigiteadlane tegi endal märgi täis, kust küll inimesed võtavad sellise ülbuse ja suhtumise, tundub et neil liiga hea elu seal teaduskonnas, matas küll pannakse ikka päris varakult paika ära... Peale selle arutasin eile elukaaslasega asjaolu üle, et mis saab siis, kui ülikool läbi saab ja tulemus oli see, et kui enne seda jutuajamist ei olnud masendus, siis pärast oli :P

Nüüd edasi õppimise juurde...ortal