Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

laupäev, mai 14, 2005

Mõnus on olla

Tänane päev on päris äge olnud. Hommikul sai silma lahti alles kell 12, millele järgnes poole tunnine mõtisklemine. Eile õhtul avastasin, et need lood groove goverage´ilt, mida Terje lasi mulle, ei ühtinud küll klubis olevate lugudega. Muidugi oli väga palju tuttavaid lugusid, aga mõned olid küll sellised vaiba kloppimine, et anna olla. Pealekauba hakkas mul veel pea valutama, mille tõttu jalutasin juba kahe paiku koju ära. Ent vast kõige ägedam oli ühikas, kus sai kaarte koos saiaga mängitud, kusjuures eile kaotasin ma absoluutselt kõik korrad :( Ka toit, mida vaaritasime oli päris hea, aga noh kui ventilatsioon ei tööta, siis võite ise arvata kui palav meil lõpuks oli, eriti kui terve köök oli tegelasi täis...Imestamistväärt on ka asjaolu, et Kerru jõudis ühikast veel sünnale ning siis millalgi ilmus ta ka veel kluppi-hämming, ma ei ole küll nii palju jõudnud.
Ent täna olen enamus päeva ära uimerdanud, kuna selle asemel, et magada, käisime poes ja sõime ning sõime kuni kella viieni, mille järgnes mõnus uni. Väljas on nii kohutavalt ilus-päike päistab ning soe on. Suveni jäänud kõigest kuu aega veel, siis saab koju või siis Pärnu :)

4 Comments:

  • At 11:48 AM, mai 16, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Endal oli mul täpselt sama asi.. mitte kui midagi ei saanud tehtud nädalavahetusel... Aga see pidu oli ikka üle kõige.. üks elu suursündmusi..:D Minu jaoks vähemalt.. Dj Novus oli ikka super kena kutt.. :))) Ta võiks tihadamini eestit külastada.. nii vahva oleks.. :)))
    Aga jah, algebra on mul tänaseks õppimata, sest eile lihtsalt ei saanud ennast kuidagi õppima sundida.. Nii jube... aga läheb kuidas läheb.. midagi ikka vast kokku ää pusserdan...

    Aga väga hea, et need videod, mis kerru reedel tegi, on ää kustutatud.. ma ei julgeks küll neid vaadata.. pärast on nii häbi, et... :)))

     
  • At 12:29 PM, mai 16, 2005, Blogger Dilbert said…

    Mina ütlesin, sest sain nagu aru, et osad on kustutatud või siis ikkagi ei ole. Hmm kas meie oleme ka nendes kuratlikes plaanides sees...siin kohal rõhutan, et soovin neid pilte :D

     
  • At 1:22 PM, mai 16, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Väga huvitav oleks jah teada saada, mis siis kerrukesel plaanis on... :)))

     
  • At 10:32 AM, mai 17, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Hmmm... väga huvitav..:))))

     

Postita kommentaar

<< Home