Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, mai 17, 2005

Naughty girl, but still fighter

Mul on tegelikult nii palju asju teha, aga mida ma selle asemel teen, lihtsalt chillin ja olesklen, sest ma ei viitsi midagi teha ja ma ei taha teha. Kõige parem oli muidugi täna funktsionaalanalüüs, milles saime KT tagasi ja nagu alati oli positiivne suund: 1,1 punkti 20 nagu näha võite, areng missugune, kohe selline hea tunne tuleb sisse, see motiveerib nii hullult :) Aga noh, eks siis reedel teen vist viis tundi järjest ja kui see ka nihu läheb, siis järeleksam on alati tore käia. See nagu seadus juba, et esimese korraga ei saa läbi, alles umbes kolmanda korraga saad positiivse hinde ja sellise hinde, millega rahul oled. Tegelikult on jube vastik õppida ühte ja sama asja mitu korda, lõpuks tead juba une pealt, mida miski tähendab ja võid kasvõi tõestused kirjutada....ülikool on nii lahe...

Ahjah ma võin oksjoni korraldada, kes soovib minu eest ära teha, valikud järgmised: analüüsi kodutööd, TAlgebra-seda eriti kiiresti vaja, sest homme on tähtaeg, algebra KT, geomeetria KT ja vihik ümber kirjutada, essee teemal-Sõbrad, võõrad või vaenlased ja lõpuks kõige huvitavam funktsionaalanalüüsi eksam.

Ja nüüd tundi andma :P:P:P

2 Comments:

Postita kommentaar

<< Home