Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

reede, mai 27, 2005

Hmmm

Täna juba reede ning nädal on praktiliselt nii kiiresti läinud, et ei mäletagi varsti, mis esmaspäeval või teistel päevadel toimus. Aa jah esmaspäeval oli mul lõbus päev, sest sain kuus tundi kontrolltöid teha, sest kolmes aines oli viimased tööd. Ka oma suurepärased numbriliste meetodite praksid sain lõpuks tehtud, mida oli nagu umbes kümme tükki teha, aga jah, eks kui õigel ajal ei oska teha, siis tuleb öötundidest võtta aega. Ning ülejäänud päevad olen ma lihtsalt kooli läinud, oma arust viimastesse praksidesse, aga paraku on alati välja tulnud, et neid enam ei ole või aine on juba ära lõppenud :D:D

Viimased kolm päeva olen veel Kätuga õhtuti jalutamas käinud ning meil on nüüd uus traditsioon, mis on väga hea, sest värske õhk teeb tuju heaks ja vaim puhkab välja ning üldse on parem olla. Ka täna on meil plaanis minna, iseasi kas me lähme jälle lastemänguväljakuid rüüstama või lihtsalt eksin ma jälle mingi maja korruse peale ära. Kusjuures täna käis Kätu ka mata majaga tutvumas ning teda oli nii naljakas vaatama, kuidas ta toomemäest üles puhkis, nii ilus roosa jume tuli kohe näkku :P:P Veel parem oli see, kuidas ta arvuti taga istus, nägu vastu ekraani ning nii tõsine, et anna olla. Ahjah ma ei saa veel aru, miks ma alati elvinguga kokku jooksen. Nimelt täna läksin oma järeltöö järele, ma sain 18, mis on väga hea ning ma olen rahul, ning kes oli õpetaja juures-Rain Elving, kurat see mees on nagu takjas, keda alati näen. Pealegi mõnitab mind Kätu juba teist päeva järjest Scullyks-ta on nii vastik, aga meeldivalt :P Tundub, et kehtib täiesti ütlus, et see, keda sa ei taha üldse näha, siis toda näed nagu iga kord, kui oma nina välja pistad, aga jah vähemalt suvi tuleb ja puhata saab.

Täna olen ma väga tubli olnud-irw kui ise ei kiida, siis ega keegi teine seda ei tee-koristasin täna kõik ära ning avastasin, et neli naisterahvast võivad kohutavalt palju prügi toota nagu meeste pataljon, aga noh samas ei saa siin midagi imestada, kui sead elavad kõrval. Peasiga jõudis täna ka koju ning arvatavasti on homme köök samasugune nagu ta täna oli-enam ei olnud mitte ühtegi puhast nõud ning pliit nägi välja nagu teise maailmasõja lahinguväli, aga vähemalt nüüd on kõik korras. Tegelikult koristasin täna selleks, et ma ei peaks homme oma ema loengut kuulama-emme tuleb homme trt ning koos temaga tuleb ka killuke tln, mida ma olen juba terve see nädal oodanud :D:D

Ahjah üks päev tegi veel nalja ka liftide juures, kui ma ei lasknud Kätut sisse, aga samal ajal hoidis üks tüüp lifit kinni, aga kuna ma lollitasin all ukse juures, siis sõitis ta ülesse. Aga Kätu jutu järgi oli ta mind vaadanud nagu pooletoobist, aga mis teha, ma ei näinud ju teda. Peale selle hirmutasin ma kolmapäevases loengus ühte noort neidu. Nimelt ma mõtlesin, et tegemist on Yvyga, aga kui ma pärast otsa vaatasin, siis Yvy see küll ei olnud, aga vähemalt sain jälle kõva kõhutäie naerda. Miks alati minuga selliseid veidrusi juhtub???? Samas mu töökäsi valutab täna ja praegu on üpriski raske kirjutada, sest ranne teeb haiget.

Hmm järgmine nädal saabub ka meie koduloom inglismaalt tagasi. Tänapäeval on ikka koduloomadel hea elu, saavad reisida ja puhata, aga perenaised peavad leppima Eesti ilmaga ja oluga. Hoiame siis pöialt Kerrule, et tal ikka kõik hästi läheks reisul. Samas tal vist läheb igal pool hästi, kuna tegemist ju professionaalse koomikuga :P:P...ei tea, kas koduloom ka meile midagi toob, peaks lausa sõnumi saatma, et ära tühjade kätega tule :))))))))))

Esmaspäevast algab mul ka veel sess, kuigi jah mõnel pätil on juba üle poolte eksamitest ära tehtud ning meie seal ning hallhiirel on ka lebo, sest neil olid eksamid ära juba, kuigi jah nende siinviibimine on väga kahtlane, millest võime järeldada, et nad kas kukkusid esimene kord läbi või siis ei viitsinud nad üldse kohale minna.

Wings of love-vot see oli hea eurovisiooni lugu, kuigi ega selle aasta omal ka midagi viga ei olnud, ka prantsuse oma oli väga hea...aga nüüd peaks õppima hakkama, aga ma ei viitsi eriti, tahaks lihtsalt olla tln oma õe juures aias, väikest grilli teha ning näha oma silmarõõmu ning ammutada energiat nendega koos olemisest. Ma ootan nii väga oma õe sünnat-sellega tuleb kohe meelde eelmise aasta õemehe 40 juubel, kus ma arvastasin, et olen tln väljas ning et kell viis läheb buss trt, kuhu ma ei jõudnud ning kui trt rahvas helistas ning mu ema pidi ütlema, et ta ei tea, kus ma olen...aegu ammuseid...nagu näha tuleb mul juttu nii kohutavalt palju, aga samas see ju nii loomulik, sest kui pead õppima, siis enne tegeled absoluutselt kõige muuga kui õppimisega...

Aga jah tuleb hakata õppima, ega midagi muud ei jää üle :P

4 Comments:

  • At 5:52 PM, mai 28, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    ...pada sõimab katelt

     
  • At 6:42 PM, mai 28, 2005, Blogger Unknown said…

    teate mis..ma tegin avastuse, et ma mitte kohe ei viitsi õppida....sellest lugemisest hakkab pea ainult kohutavalt valutama..midagi eriti meelde ei jää..ma vist täitsa puupea :D....ainuke asi mis õppimine kaasa toob on krooniline nälg..kohutav lihtsalt..midagi peab koguaeg õgima

     
  • At 12:02 PM, mai 30, 2005, Blogger Dilbert said…

    ühed mustad mõlemad

    Muide siin on täpselt sama lugu, söö kasvõi hobune ära, ikka kõhtu täis ei saa

     
  • At 2:59 PM, juuni 03, 2005, Blogger Dilbert said…

    kuule ikka antakse, ära sellepärast muretse. Aga väga hea, et koduloom tagasi on :))))))

     

Postita kommentaar

<< Home