Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

neljapäev, juuni 02, 2005

Päris s... päev on täna

Järjekordselt avastasin õppimise mõttetuse. Kurat ma ei saa aru, miks ma alati teen ühte ja sama viga ikka ja jälle, kas ma kordki ei võiks õppust võtta. Algebrat ei õpi ära kahe ja poole päevaga ning mida mina üritan...praeguse seisuga ma tõsiselt naeran enda üle, sest nii lolli inimest vist ei ole maailmas. Igatahes eksamil kirjutasin täna väga huvitavaid teooriad, eriti hea oli aga tõestus teoreemile-sarnaste maatriksite karakteristlikud polünoomid on võrdsed-milles ma pool tundi mõtlesin, mis asjad on karakteristlikud polünoomid ning siis kui ma jõudsin lõpuks arusaamisele, et see, mida ma kirjutan on õige, siis katus lihtsalt sõitis ära ning ma hakkasin hoopiski tõestama sarnaste maatriksite ekvivalentsiseost, kusjuures kui ma töö juba ära andsin, siis tuli mul meelde, mida seal ülesandes taheti...nii et lõppkokkuvõte on see, et 20 uuesti, sest kui ausolla, siis e-d ma seda ainet ei taha saada. Praegu peaks vist lootma, et f tuleks ja kui mitte, eks siis saab õppejõule öelda, et olen luuser ja tahan uuesti teha.
Ja mis siis nüüd...tuleb järgmine õpik endale pähe õppida ning mõte sellest, et kahe nädala pärast ma pean eksamit andma Parringule, no see on lausa luksus.

Ahjah meie rebased kolivad ära korterisse. Kusjuures nad ei ole ikka veel ära õppinud selle, et kui köögis rääkida ning kui muusika ei mängi, siis kostub kõik jutt teise tuppa ära, ma ei saa aru, mida seale õpetatakse, peaks nagu teadma lainete levimise teooriat. Igatahes Kätu me oleme väga väga pahad :P

Ja nüüd tuleb Kangro, Kilbi ja Parringu konspekt...vau ma olen nii õnnelik

14 Comments:

  • At 1:05 PM, juuni 02, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Vahet ju pole, kui kõva häälega rääkida, siis on niikuinii kõik kõrvaltoa jutud kuulda...eks neid jutte on ikka küll ja rohkemgi kuuldud...

     
  • At 4:29 PM, juuni 02, 2005, Blogger Kätlin said…

    Ma loen seda kommentaari ja ma ei saa aru kas ma olen loll või ei ole see lause eesti keeles. Vahet ju pole, kui kõva häälega rääkida, siis on ju....???
    Minu algtasemel loogika (sest ma ei ole veel kõrgemale tasemele jõudnud) ütleb, et kui sa sosistad või räägid tasa, siis ei ole kõrvaltuppa juttu kuulda :S.

    Ja pealegi pean mina 200 km eemalt nüüd pealt nn vaatama, mis meil Tartus toimub. Kes on laisk, ja kes on paha :P. Tere tulemast lasteaeda :).

     
  • At 4:53 PM, juuni 02, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Selles mõttes vahet ju pole, kas räägid köögis normaalse häälega või oma toas kõva häälega.

     
  • At 5:14 PM, juuni 02, 2005, Blogger Kätlin said…

    Anna andeks, et ma täielik blond olen, aga miks peab oma toas kõva häälega rääkima??

     
  • At 8:03 PM, juuni 02, 2005, Blogger Dilbert said…

    Vau millised emotsioonid ja kired, jätke nüüd lapsekesed :))

    Ammu kõik teada ja kuulda, mis sellest enam pajatada ;D

     
  • At 8:23 PM, juuni 02, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    ...aga inimesed ju räägivad, ei tea miks.

     
  • At 9:08 PM, juuni 02, 2005, Blogger Kätlin said…

    Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

     
  • At 9:10 PM, juuni 02, 2005, Blogger Kätlin said…

    Inimesed on ikka naljakad küll :D ja sina, Reena, oled juba liiga vana meie jaoks. Las me räägime :D:D Ja siin polegi isegi mingeid kirgi ega emotsioone. Vahest on hea lihtsalt lampi juttu rääkida ju. Ei pea emotsioonitsema ega kiretsema.
    Pealegi on dialoogid alati huvitavamad kui monoloogid.

     
  • At 11:02 PM, juuni 02, 2005, Blogger Dilbert said…

    ja veel kuidas,aga jah mulle tundub, et ma olen tõesti liiga vanaks jäänud. Muide täna Kätu võtsin sult kaks salfakat, sest hommikul oli kange pissi häda ja midagi muud ei olnud. Ma loodan, et sa andestad.

     
  • At 11:16 PM, juuni 02, 2005, Blogger Kätlin said…

    Omg, kuidas sa võisid!!! Enne oleks võinud mulle helistada ja küsida :D:D:D.
    Aga kui tuvid toimetaksid asju kohale, siis ma täiesti saadaks teile siit wc-paberit :D

     
  • At 10:22 AM, juuni 03, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Tõepoolest, iga lause tagant nüüd ka ei tasuks emotsioone otsida..

     
  • At 10:39 AM, juuni 03, 2005, Blogger Dilbert said…

    Koomilisuse kõrgem aste juba kas saab veel naljakamaks minna

     
  • At 11:13 AM, juuni 03, 2005, Blogger Kätlin said…

    Reena, sa kirjuta juba uus jutt. Tahan kommenteerida, sest nii on palju huvitavam kommenteerida kui keegi ikka vastab ka. Üksi on igav seletada siin :)
    Tere Hommikust :)

     
  • At 11:43 AM, juuni 03, 2005, Blogger Dilbert said…

    Kuule ma tean jah, siin päris hea vestlus toimunud, aga ma tõesti ei teadnud, et see jutt sellise vastukaja osaliseks saab-nagu sa tead mind, kihistan ma praegu peenikest naeru ja mõtlen, et püha jumal, millised inimesed on ning muide megakoomiline on olla kodus

    Tere hommikust ka sulle, Pätike ;))))

     

Postita kommentaar

<< Home