Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, mai 31, 2005

Tahan ka tln

Täna läks elukaaslane ka veel tln ja aknast võib jälgida, kuidas raatuse ühikast rahvas välja kolib, aga mida mina teen, ikka õpin ja pean mingeid tobedaid eksameid tegema :((((

Kusjuures õppematerjalid võiksid ka odavamad olla, mitte nii, et kui ostad mingi õpiku, siis nälgid pool nädalat. Nimelt ostsin täna endale algebra varu: algebra üks ja kaks ning kolmsada krooni läks. Muidugi mõnele ei pruugi see raha üldse suur tunduda, aga jah, kui sul ei ole sissetulekut ja tööl ka ei käi, siis on see ikka päris hea hind maksta õpikute eest. Aga vähemalt nüüd saan õpikut värvida :P, samas loodan, et neljapäevane eksam ka hästi läheb, kuigi jah õppimiseni pole ma eriti jõudnud, aga noh lootus lollide lohutus.

Blacky-kui me päikeseloojangut ootame

2 Comments:

  • At 6:37 PM, mai 31, 2005, Blogger Kätlin said…

    Küll sul see eksam hästi läheb ja sina tahad Tallinna aga mina tahan praegu hoopis Tartu tagasi. Alles nüüd sain aru kui rööpast väljas ma olen ja oleks tegelt vaja natuke aega hoopis üksi olla.

    P.S. Kui sa oleks hoolikamalt raamatupoes ringi vaadanud, oleksid näinud, et neil ka odavamaid värvimisraamatuid, nt. Barbie, Dumbo ja teised :D
    Ole tubli ja suured kallid (#)

     
  • At 11:19 AM, juuni 02, 2005, Blogger Dilbert said…

    Kusjuures ma ei näinud neid, kuigi käisin ka laste raamatuid vaatamas.

    Eks see semester on oma töö juba ära teinud ning eks kõik need huumoritegelased, kes meie elust pidevalt läbi jooksevad ja on,väsitavad ka mingil määral...mõtle kui hea oleks olla üksinda saarel ja lihtsalt lamaskleda...

     

Postita kommentaar

<< Home