Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

reede, juuni 03, 2005

Vaata vaid mu poole, ta hüüab, kas on vara veel

Mnjah eile oli väga kahtlane päev ning täna on veel imelikum. Pattayas oli eile omamoodi lõbus, eriti koomiliseks tegi aga asja seltskond, naera ribadeks lihtsalt. Meenub suurepärane laulmine...sa näed ja sa ei mürista nagu miks.
Aga masendust tekitab eilne eksam, mida saab järgi tegema minna nagu öeldakse, mis sitasti, see uuesti.
Praegu aga räägin inimesega, keda ma ei tea ega ei tunne, aga Kerru nime alt on alati hea rääkida ning taga mängib ikka genialistid-täna ma ei skoori. Ma ei saa veel sellest aru, et räägin võõra inimesega tema armuelust, ma vist tõesti sobin pihiemaks.

Vau päike on otsustanud ka ennast ilmutada

5 Comments:

  • At 11:57 AM, juuni 03, 2005, Blogger Kätlin said…

    Teil seal Tartus on vist päike nagu jumala ilmutus :). Meil siin on ta aga igapäevane külaline aga ma pean ka juba varsti jälle sinna tulema, eks üritan päikse kaasa võtta.
    Msn-ist saab alati huvitavaid asju teada ;)

     
  • At 1:34 PM, juuni 03, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Juhheidijuhhuuu, Saiamehike siin!

    Ei pea oma lolli juttu häbenema miskit. Tuleb hoopis häbenemise asemel pooletoobise kombel naerda.

    Aga neid võõra inimese intiimelu jutte, mis kohati isegi rõvedad ja pervertsed on, neid tahaks ise küll vahest kuulata...eks ma siis vist olen ise kah tsutike perversne...


    Kui ma nüüd õigesti aru sain, siis välja läheb tüdruk tüdrukuga - küll see maailma elu on ikka imetabane...


    Sii-jaa!

     
  • At 2:57 PM, juuni 03, 2005, Blogger Dilbert said…

    Ja jah, eks ta ole jah imetabane...aga jah ma kaldun arvama, et tegemist on lesbiga, see on esimene reaktsioon või siis lihtsalt bi-ga, aga see selleks. Kahjuks pean kurbusega teatama, et välja ei lähe temaga, piisab oma imelikest tln...praegu annaks vist kõik, et ei oleks hiphop rütme peas, mis nii mõnusalt tuletab meelde eilset bacardit-nii juhtub, kui mingist õhtust jääb üks jook meelde

    Madonna-like a prayer

     
  • At 3:48 PM, juuni 03, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Oeh, mis te räägite. Kas tõesti on võimalik lugeda väljavõtteid juttudest, mis on kohati rõvedad ja perverssed.

    Ootan põnevusega... ;)


    Juhhuuu teile ja kirjad lagedale!

    Saiapervo ;)

     
  • At 8:00 PM, juuni 04, 2005, Blogger Dilbert said…

    Tohoh, ma olen ikka täiesti ajast maha jäänud.
    Kellele sa siis saatnud juba oled ja millised aadressid sinna siis kuuluvad? Kas annelinn, tähe tänav, raatuse ühikas või saadad hoopis rukkipalale, igatahes pretendeerin ka neile.

     

Postita kommentaar

<< Home