Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

neljapäev, juuni 09, 2005

Empty skies

Täna jälle selgus asjaolu, et eksami konsultatsioonis peaks käima, sest siis vähemalt teaks ka. Juba teine eksam, kus ma õpin mingit teooriat, aga eksamil on hoopis ülesanded, ma ei saa lihtsalt aru, miks mul ei vea kunagi. Enesetunne on ka nii nigel, et anna olla, oleks nagu kolm tundi maad kaevanud ja paar ööd magamata olnud. Kui ma see semester lolliks ei lähe, siis arvatavasti kannatan kõik siin ilma peale ära, sest praeguse seisuga on kolm raamatut/konspekti pähe õpitud ning kolm tuleb veel õppida või õigemini neli, kas mitte ei ole elu ilus :P
Kurat, kuidas mõistus on väsinud :(((((

5 Comments:

  • At 6:11 PM, juuni 09, 2005, Blogger Unknown said…

    ma ka konsultatsioonis ei käinud..õpetaja ütles juba tundide ajal minu meelest, et eksamile tulevad nii ül kui ka teooria

     
  • At 6:44 PM, juuni 09, 2005, Blogger Dilbert said…

    mnjah, ma loll, mis teha

     
  • At 10:02 PM, juuni 09, 2005, Blogger Kätlin said…

    Aga mina tean, mis on aplikaattelg, rajapunkt, sisepunkt ja et elementaarfunktsioonid on oma määramispiirkonnas pidevad :D

     
  • At 12:03 PM, juuni 11, 2005, Blogger Dilbert said…

    Mul on ikka juhtmed täiega pikad, sest praegu mõtlen, et mida su lause tähendab, nagu kohale ei jõua. Äkki abistad?

     
  • At 5:22 PM, juuni 11, 2005, Blogger Dilbert said…

    deem alles nüüd taipasin, mida sa selle lause all mõtlesid-selleks läheb kolme tundi geomeetriat ja raadio kuulamist-väga hea lugu muide.
    Aga kas tõesti nii hull oli tartus, ma kahtlen selles...vaheldust vist lihtsalt vaja või mis...oota vaid, kui ma tln jõuan, oot millal sul pidi õismäe vaba olema, olen selle praegu ära unustanud...

     

Postita kommentaar

<< Home