Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

neljapäev, juuni 16, 2005

from paris to berlin

Ma olen kohutavalt väsinud...väsimuse tunnusteks: mõistuse kadumine, pooletoobise kombel naermine, asjadest mitte arusaamine ning selliste tõestuste kirjutamine, mille puhul peab õppejõud võtma õpiku ja vaatama midagi-millele järgneb vastus nagu hiina keel, kuigi jah mulle tundus päris loogiline, millest võime siis edasid järeldused teha.

Ahjah öösel kella kahe ajal jalutades näed sa ikka neid inimesi, keda soovid unustada või siis ei taha-ent ühelt inimeselt tuli hea kommentaar-eks ikka öösel jaluta trt need kõige suuremad joomarid ringi....

5 Comments:

  • At 5:28 PM, juuni 16, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    ma olen ka väsinud...väsinud kuulamast kõiki neid jutte ja arvamusi minu kohta..millest enamus on täielikult välja mõeldud

     
  • At 1:13 PM, juuni 17, 2005, Blogger Dilbert said…

    võib olla oled sa siis ise kuidagi seda põhjustanud, sest teada tuntud on asjaolu, et ennem süüdistatakse teisi kui ennast

     
  • At 6:17 PM, juuni 17, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    nojah..vahet pole enam

     
  • At 11:43 AM, juuni 20, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Nagu öeldakse, nii palju kui on inimesi on ka arvamusi... Ja sa ei saa keelata neil oma arvamust välja öelda, isegi kui sa väga pingutad.. Ma tean seda omast käest.. Räägitakse jutte, millest ma ise ka saan alles siis tead kui kõigi teiste kõrvu on see juba ammu jõudnud.. :))) Aga tuleb lihtsalt tugev olla ja sellest mitte välja teha.. Tähtsam on ikkagi see, mis on tõde... Ja nagu öeldakse, valel on lühikesed jalad ning tõde tuleb varem või hiljem päevavalgele.. :)))

     
  • At 10:19 AM, juuni 21, 2005, Blogger Dilbert said…

    väga hea :))))

     

Postita kommentaar

<< Home