Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, juuni 14, 2005

Kondendspiim rikuti ära

Mnjah kolme päeva õppimise tulemuseks oli f, mis on masendav, sest ma nägin tõsiselt vaeva ning siis öeldakse, et kanoonilised võrrandid ei olegi teist järku pindade klassifikatsioon-no mida veel..
Pealekauba avastasin, et mu toitu oli maitsestatud. Nimelt eile tegin endale makarone vinkudega ja täna hommikul need enam ei kõlbanud süüa, no see selleks, aga mu kondendspiim solgiti ka ära mingi sidrunimaitselise crappiga ning see oli juba liig mis liig-see on juba isiklik. Ja siis tuleb mingi mõttetu inimene siia ja ajab täiskasvanu juttu, kurat, kes nüüd siis arengupeetusega on. Praeguse seisuga olen ma väga vihane, sest esiteks, et mul ei olnud täna hommikul midagi süüa ning ma pidin tühja kõhuga minema nelja tunnisele eksamile, mille tulemuseks sain ma f ning mida ma pean sügisel järgi tegema, siis ütleks, et parem hoidke alt.
Mul ei ole midagi selle vastu, et tehakse vastu, aga kõigi asjadega, teie õnneks, et mul eksamid praegu on ja et mul ei ole aega - DON'T FUCK WITH MY MILK

3 Comments:

Postita kommentaar

<< Home