Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

esmaspäev, juuni 20, 2005

18.06.05

See päevake jääb jälle pikaks ajaks meelde. Nimelt käisin oma õepoja lõpetamisel, mis iseenesest oli väga hea. Ainuke miinus oli asja juures see, et alla istuma sai ainult kutsetega, mis tegelikult oli ikka päris haige, sest vanemad inimesed ei jõua ikka tund aega järjest seista ja veel sellises umbses ruumis. Igatahes suundus seltskond peale lõpetamist olympiasse, kus oli meile ilus laud reserveeritud ning ma sain vist elu parimat praadi seal või oli asi selles, et ei olnud väga tükk aega liha söönud. Peale seda läks aga väiksem seltskond edasu mu õe juurde ning seal läks põhi komöödia alles lahti. Teadagi minu suhteid õemeestega ja nende parimate sõpradega, siis selle peale võiks lihtsalt öelda, et sa näed ja sa ei mürista. Sai palju lolli juttu räägitud ning filosofeeritud teemal, kas inimesed kasutavad kogu oma potentsiaalse energia ära või on nad justkui avanemata lilled kuskil kesa põllul. Peale kauba rääkisin ma Renega pikalt ja laialt algebra ühest ning nüüd nad hüüavadki mind algebra üheks. Ahjah ei saa mainimata jätta ka võitluskunste öösel kella ühe ajal. Ent see ei tunduks võib olla koomiline, aga kui sa hakkad suvekleidiga feng shui stiilis liigutusi tegema, vot siis on küll naljakas. Samas loodan, et mu kleit läheb ikka keemilises puhtaks. Ema veel enne seda ütles mulle, et vaata, et sa seekord seda ära ei rikku, aga jah nagu teada juhtub mul alati õhtukleitidega midagi, kas läheb mingi osa kaotsi või siis tulevad niidid välja või siis lihtsalt jäävad kleidile kahtlased veini või kohvi plekid. Asja iroonia on selles, et ma ise ei ole kunagi oma kleiti katki teinud või noh, alati keegi tõmbab või siis kellelgi kukkub tass maha ning alalõpmata, see on nagu rusikareegel, olen mina seal kõrval ja saan kogu kupatuse enda peale. Ohjah arvatavasti jääb mu õele ja õemehele igaveseks meelde, et minuga ei tasu tekiilat juua, kuna tulemused on katastroofilised. Eile õde saatis sõnumi, et mis kell sa koju läksid. Vaesekesel ei olnud viimaste tundide tegemised enam meeleski ning Rene ei mäleta mitte kui midagi, aga kui ma nüüd järele mõtlen, siis ma küll aru ei saanud, et ta oleks purjus olnud-võib olla oli see intelligentne purjusolemine :P:P

Nii kuradi hea oli tln olla, et tahan sinna juba tagasi saada

1 Comments:

Postita kommentaar

<< Home