Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

esmaspäev, juuni 27, 2005

Huumori terviseks

Nii meeletult hea on Tln olla, kuigi jah, alles üleeile jõudsin siia, aga ikkagi. Pärnu lõbustused läksid natuke pikaks, aga vähemalt olid head. Õde pani küll paar kirvest maha, kuigi samas ei saa ka teda süüdistada. Nüüd aga ootan Soome retke, muumimaa avatud nii suurtele kui ka väikestele, seal igale vanuse grupile tegevust :)))) minu vanusegrupp on vist maimikud, aga Kerrul on vist imikud :D
Eile meenus ka väga huvitav laul või õigemini mu ema hakkas seda hommikul lihtsalt heast peast laulma-oo süüta noorus-naersin oma pool tundi kõvasti, mille peale ema küsis, et miks mulle see laul nii nalja teeb, minu vastus oli-lihtsalt on üks hea lugu, ei midagi muud. Ja Kerli ütleks selle peale, et kas ema ei ole teid õpetanud, et teiste ostukorvi ei piiluta-põletuste puhul aitab hapukoor.

Juhhuuu nii hea on olla

8 Comments:

  • At 6:39 PM, juuni 27, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Juhhuu! Saiamehike ka ikka veel siin. Pole veel kadunud kuskile.


    Juhheidi-juhh...

     
  • At 6:39 PM, juuni 27, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    ...uuuuuu ;)

     
  • At 6:40 PM, juuni 27, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Nii vaffa on olla ;)

     
  • At 6:42 PM, juuni 27, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Aga kas te tüdrukud teate, mille puhul aitab keeks?

     
  • At 6:42 PM, juuni 27, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Eks ikka magusaisu puhul ;)

     
  • At 8:25 AM, juuni 28, 2005, Blogger Unknown said…

    kuidas te tipsenid siis oma jaanipäeva veetsite? me terjega sattusime lõppkokkuvõttes pärnusse ja sealne jaanipäev jääb meie kindlasti kauaks ajaks meelde.

     
  • At 5:32 PM, juuni 30, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Jaaa... seda jaanipäeva me mäletame veel kaua.. :)) Aga see oli ikkagi jubedalt äge, et ma üldse otsustasin kuhugi ää minna, sest mul ema tuli ka ju jaane veetma Tartusse, aga tütreke lasi jalga.. :))) Aga nagu ta ütles õele, et ise teab mis tyeeb, suur inimene juba... :))

     
  • At 9:30 PM, juuli 09, 2005, Blogger Dilbert said…

    kas ma olen liiga kaua eemal olnud või milles asi, aga ma ei saa mitte s.... aru, millest siin juttu on.
    Tore kuulda saiamehike, et ikka alles oled, aga vaata praegu on inimestel tegemist, kuigi ma näen, et sa saad endaga ka päris hästi läbi-teed oma kahekõnet siin :P
    Issanda loomaaed on suur:D

     

Postita kommentaar

<< Home