Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

neljapäev, juuni 30, 2005

Mina siin!!

Sain ka siis endale suveks arvuti ühikasse, Anni vennal ei olnud mujale seda sokutada ja siis ma olin nõus arvuti enda juurde võtma. See on tegelikult väga hea, sest ma olen otsustanud, et ma üritan juba hakata oma bakatööd tegema.. Mida varem alustada, seda varem jõuab valmis ja niikuinii ei jääks mul ju muidu aega üldse, sest praeguse seisuga olen võtnud aineid vähemalt 30 AP eest.. :)))

DAVID CHARVET - LEAP OF FAITH... väga väga väga hea lugu... :))))

OO me ju yvyuškaga käisime verd andmas teisipäeval... Väga vägev oli.. Sain oma veregrupi ka teada.. Aga see oli hea, et kui olin vere ää andnud, ei olnud nagu häda midagi, lamasin seal veel 5 minutit nagu kästi, siis läksin välja istusin seal, hakkasin siis vett ka kaanima ja siplesin natukene ringi ja siis kui ma lõpuks maha istusin, hakkas natukene halb.. Yvyanil hakkas enne mind ja siis topiti mingi nuuskpiirituse mups nina alla... :)) Joodeti mingi pulber ka veel sisse.. :)) Tegelikult see vere andmine andis tunda kaa järgmistel päevadel aga nüüd vast peaks olema enam-vähem taastunud.. :)))

PÄIKEST NEIUKESED ;)

1 Comments:

Postita kommentaar

<< Home