Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

neljapäev, august 04, 2005

deja vu

Eile oli üks ütlemata "tore" päev, mille märksõnadeks võiks olla Rene klubiõhtu, väike vein, jutuajamised härradega, pidev wc vahet jooksmine, sest kellegi seltskond pani seedetrakti väga kiiresti tööle, tahtele mitte alluv punastamine jne...

Naljakas on see, et siis, kui sa räägib vastassugupoolega, kes sulle veel meeldib, siis ainuke jutt, mis suust välja tuleb, on blondiini jutt või siis laused, mida on täiesti mõttetud ja ajulagedad, peale kauba ütled neid veel nii vigase diktsiooniga, et anna olla. Isegi kui ma tean, et vastav isik on tulemas ja ma mõtlen, et see kord on asi teisiti-mind ei saa panna piinlikku olukorda, siis reaalsus on see, et kõik läheb nihu ikkagi ning järgmine päev on silmad maas-täna on jälle see päev :S

Ardeni teooria järgi lõppeb päev siis, kui magama minnakse ja kõik selle päeva toimetused jäävad sellesse päeva, ent mida teha siis, kui öösel ei saa magada, vaid mõtted uitavad kuskil mujal, kas see tähendab siis, et see päev ikka kestab???Järelikult olen ma eilse päeva juures veel, sest öösel ei maganud ma silmatäitki ning täna olen kui kudenud kala-urr mulle ei meeldi selline olukord. Kes üldse mõtles inimestele tunded välja???