Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, august 02, 2005

Dry Your Eyes

Neli päeva on möödas ning neli on veel jäänud. Olen täpselt poole peal ning jõudnud järeldusele, et lapsi ei taha vist kunagi. Samas tean, et seda väita on mõttetu, aga vähemalt lähema viie aasta jooksul kindlasti. Ei oleks midagi hullu, kui ei peaks vastama igasugustele küsimustele, kusjuures mõned on sellised, millele vastust ma ei tea. Näiteks miks on osad pilved tumedamad kui teised, mina ei teadnud sellele täna vastust.

Viimased päevad on nagu põrgus olek. Ma ei pea silmas seda, et pean last hoidma, vaid on üks teine asi või õigemini veider õhkkond, mis mu ümber on. Tundub, et ühele inimesele olen ma vist teenija, kuigi ma ei saa aru, millega ma olen sellise käitumise ära teeninud :(

Täna käisin Pokuga laste mänguväljakul ning seal oli üks ütlemata ilus mees koos oma kahe lapsega ning nii muuseas hakkasime rääkima, ent teate mis, miski on muutunud-mehed jätavad külmaks. Kuidas võib ühe inimese nägemini selliselt mõjuda...

NB! Kerru tuli oma projektiga rahva lemmikuks-hõissa
http://www.postimees.ee/010805/tartu_postimees/172861.php
Suured õnnitlused minu poolt :))))

1 Comments:

Postita kommentaar

<< Home