Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

esmaspäev, august 01, 2005

tervist

no ma ka siis kirjutaks midagi...osad juba teavad, et mida ma siin trt teen, aga ütlen ikkagi...ma nimelt olen poes tööl..kassas...eilsega lõppes esimene töö nädal..hea et läbi sai (y)...tegelt see kohutavalt väsitav värk...sest hommikul kell 10 lähen kodust välja, et kell 11 tööl olla ja õhtul kell pool 12 saan alles koju...nii et ma enamjaolt nagu elaksingi seal poes..mingi tund aega on kokku lõunat ka...nii, et kassas pean istuma 11 tundi....vägev :D..käed valusad nüüd ja selg ka valutab..oh mind hädist küll..hea seegi , et nüüd tuleb ainult 2 päevane töönädal..st et pean ainult kolmapäev ja neljapäev tööl olema..järgmine nädal pean siin ülejäänud 5 päeva kassas istuma...
mis siis veel....aa, terje ka meil ju oma kohalikus viitka poes müüja :D
ma tegin avastuse, et meie algebra õpetaja..kilp... käib ka samas poes kus ma töötan...hea, et ta mu kassasse pole tulnud..see veel puudus, ta isegi kukutas mind 2 korda eksamil läbi ja sügisel tuleb teda jälle külastama minna...
niipalju siis sellest...aa, kui keegi trt juhtub sattuma, külastage mind ka siis..tulge ostke midagi :D
oki, ilusat suve siis teile (y)

5 Comments:

Postita kommentaar

<< Home