Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

pühapäev, juuli 31, 2005

Jippiiiii

Praegu on mõnus vaba hetk-noored läksid just välja. Mida siis vahepeal teinud olen, ega kui ausalt vastata, siis mitte midagi harivat. Kuigi jah, siis kui käisin Kätuga linnas jalutamas, siis hakkas küll imelik. Nimelt pätt küsis mida ma siis teinud olen ning minu vastus oli, et käinud igasugustes puhkekohtades ning lugenud eneseabiraamatuid ning ka harivat raamatut-Issanda koerad-mul tuli nüüd nimi meelde. Mulle meeldib see suvi.
Sinikad, mis sain jurmalast, hakkavad ka juba ära minema ning varsti saab jälle päevikad selga panna, tuleks ainult ilusad ilmad ka tagasi, aga samas on igasuguseid spasid ka olemas. Mäletan hästi korda jurmalast, kus otsustasin erksuga soolasauna minna, aga jah just eelmine päev triikisin nii ägedalt riideid, et sain ka oma käe ilusti sirgeks...ja siis soolasaunas tundsin kohe milline mõnus tunne on, kui sool läheb haava peale-see on viimase peal tunne, soovitan soojalt kõigile. Ahjah muide kui te jurmalasse lähete, siis ärge maduga pilti laske teha, sest enda kogemusest nüüd tean, et madudele ei meeldi versaci lõhn-neil tuleb tapmisinstinkt peale. Nii mõnus oli tunne, kui üle 2,5 meetrine olevus sind kägistab ja su peale suhiseb-adrenaliin missugune.
Kusjuures lõbustuspargis sai ka nalja. Nimelt saime noomituse. Läksime ühest torust alla, aga seal sai kolm inimest paati istuda, aga me keegi ei vaadanud, mis oli lubatud kaal ning tulemus oli see, et pidurdus teekond jäi "natuke" väikseks, aga see oli parim sõit, kui välja arvata tornaado, milles isegi Ergol hakkas hirm. Samas miks tehakse konstruktsioone siis nii väiksekaalulistele :D Vähemalt andsid need praktiliselt vertikaalsed torud tohutult palju energiat.
Hea nali, mille üle me terve tee Riiast Jurmalasse arutasime:
Teate, mis vahe on günegoloogil ja astroloogil?
Üks ütleb:voi vittua, mika taivas
teine ütleb: voi taivas, mika vittu
Siis väheke mõtlemist, millest alguses mina aru ei saanud:
Mees laseb endale mõlema kannika peale tatoveerida suured tähed-B
Läheb siis sõbra juurde ning sõber küsib, mis sa lasid siis endale teha. Mees näitab. Sõber küsib, who the fuck is BOB?

Jippika jee....axel f ja slipnot

1 Comments:

  • At 11:31 PM, august 02, 2005, Blogger Dilbert said…

    No seda muidugi, ma olingi selle juba ära unustanud. Tegelikult vaata ühe koha peal me ju naersime, vähemalt ma-aga mul on ka väärastunud huumorimeel ka, aga siiski sa itsitasid ka, nii et väga õudne see ka ei saanud olla.
    PS! Soovitan kõigile minna vaatama, kes veel ei ole jõudnud, vahakujude muuseumit-see on väga hea film :D

     

Postita kommentaar

<< Home