Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, august 30, 2005

jee kool hakkab

No nii no nii...saanud täielikult üle oma pühapäeva õhtusest ehmatusest, võin öelda, et asi nii lootusetu ei olegi. Kuigi jah Kätlininile jätsin nagu eriti lootusetu mulje vist, sest alguses oli ikka päris hea-kaks tipsit astuvad tuppa välimus ala uno rock de party, siis selline asi võtab ikka tummaks. Aga jah mulle tundub, et üks vähemalt on selline ründaja, teine aga rohkem vagurat tüüpi ning kui peenikesed-sellistega kooselu hakkab tõsiselt mõjutama enesehinnangut-aga nagu mu õde ütleb, ei ole vaja kahte keppi ja ...., vaid on vaja et naine oleks vormikas-nagu näete eneselohutus koos suure illusiooniga. Samas jõudsid nad ka mul maksa üle kopsu ajada. Teada, kuidas minul suhe wc-dega on, siis eile lõhkusid nad poti ära-vesi muudkui jooksis ja jooksis ning ise läksid lihtsalt magama. Ütleme nii, et pool 12 öösel kirusin mina peldikus ja üritasin asja parandada, mis kandis ka vilja-oskan nüüd veel potte ka parandada.
Ahjah ma olen vist tänase päeva jooksul Kätu "musu" vist kolm või neli korda näinud ning eile öösel, kui läksin Kerrule bussijaama vastu, mis oli veerand kaks öösel, siis Kätu sa võid ette kujutada, kellega ma plasku ees kokku sain-mul on selline tunne, et ükskõik kuhu ma lähen, on tema ikka kuskil nagu takjas. Nagu sellest naljast oleks vähe olnud, tulen ma ilusti esimene päev kooli-semestri alguses ikka käiakse ju kohal, siis tuli välja, et loengud ja praksid hakkavad järgmisest nädalast(õppejõud haige). Tsirkus hakkab jälle pihta:)

4 Comments:

  • At 1:20 PM, august 30, 2005, Blogger Kätlin said…

    mida rohkem sa räägid, seda vähem ma tahan sinna tulla. mul on endal ilusad mehed tlnas, ja tundub, et ma vist ei hakkagi väga pikalt sel aastal üldse tartus viibimagi ;)

     
  • At 3:43 PM, august 31, 2005, Blogger Dilbert said…

    ära räägi nii, pead küll olema, ma lähen üksi siin lolliks ja pealegi ma ei saa kõigi nende imelikega hakkama

     
  • At 4:10 PM, august 31, 2005, Blogger Dilbert said…

    Jalanõude asi tuleb täna käsile võtta, aga kusjuures kui sa ära läksid, siis Gretel tuli minuga rääkima ning täna neil toimub jah pidu. Muide eile joodi sellepärast, et ühel oli kutt külas ja teine oli ma ei tea enam kellega linnas jalutamas.

     
  • At 4:11 PM, august 31, 2005, Blogger Kätlin said…

    :D:D aina paremaks läheb ikka. tundub et see jalanõudega toas komme on välismaa filmidest tulnud. seal ka inimesed lähevad otse tuppa õue papudega.
    aga sel aastal pead vist jah üksi nendega seal hakkama saama. kui trtu tulen, siis räägin mis toimunud on kõik vahepeal.

     

Postita kommentaar

<< Home